וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: לידיעת מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה ובת הזוג נפרדו

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 11:40

שלוש שנים לאחר שהכיר אביחי אוחנה את בת הזוג שלו, שירה, שהיא גם אחותה של עמית סוסנה, שהוחזרה בהחזרת השבויים, זוכה האח הגדול חזר לשוק הרווקים

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. אינסטגרם, צילום מסך
אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי לפני הפרידה/צילום מסך, אינסטגרם
אביחי אוחנה. שלומי צ'יקונה, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
אביחי אוחנה/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה, אור גפן

זוכה "האח הגדול" אביחי אוחנה היה בזוגיות ארוכה עם יוצאת אותה העונה של תוכנית הריאליטי, מעיין אשכנזי, הוא נשאר אחרון בבית המפורסם, היא הגיעה לגמר יחד איתו והשניים חיו באושר, עד שביום בהיר אחד בישרו על פרידה.

מאז אשכנזי הייתה בזוגיות ואף התארסה, אך השניים החליטו להיפרד בסופו של דבר וכעת לוואלה סלבס נודע שגם אוחנה, שהיה בזוגיות עם שירה סוסנה, שאחותה, עמית סוסנה, נחטפה לעזה והוחזרה בעסקת השבויים, החליטו אחרי שנתיים וחצי לפרק את החבילה.

הפרידה, כך נודע לוואלה סלבס, קרתה עוד לפני ארבעה חודשים כשהשניים החליטו שהם אוהבים אחד את השנייה, אך עדיף בנפרד. כעת נשאר לראות האם יהיה קאמבק מהאגדות בין יוצאי האח הגדול כיוון שגם מעיין וגם אביחי רווקים.

כזכור אוחנה, שמתרחק מכלי התקשורת ביום יום, התראיין לא מעט בעניין עמית אחותה של שירה שנחטפה, שכן תחילה לא היה ידוע מה עלה בגורלה. מאז כאמור עמית חזרה לביתה, אך עדיין יש 128 חטופים בשבי ארגון הטרור שצריכים לחזור הביתה. עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully