וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב טעטי תוקף את הסלבס: "איפה כל מי שבכו בסטורי?!"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 9:39

יוצא האח הגדול אליאב טעטי לא יכל להישאר אדיש לכאבן של התצפיתניות שראה בסרטון ולכאב כל החטופים. הוא החליט לצאת להפגין ותקף: "כל היפים והנכונים בוכים בסטורי"

אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם

הסרטון הקשה של תיעוד חטיפת התצפיתניות מנחל עוז הצליח לגעת ולהכאיב לכל אזרחי מדינת ישראל, עוד שעות לפני שהוא בכלל אושר לשידור. למרות התגובות הרבות ברשתות החברתיות, לא ממש היה נראה שזה השפיע על ההמון לצאת מהבית ולהפגין למען אותן בנות, ולמען שאר החטופים.

מי שכן היה חלק מהמפגינים, הגיע להראות סולדריות ולתמוך, הוא יוצא האח הגדול אליאב טעטי: "מחר במקום להיות ברחובות... ולהפוך פה הכל... אנחנו כנראה נהיה בים! והחטופים?!? כל היפים והנכונים בוכים עליהם בסטורי, כי צריך לכתוב... די להתייפיפות הזו", פתח את הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

"למה לא לנצל את העוקבים, להוציא את כל המדינה לרחוב (ואני מדבר גם על עצמי) תעשו טובה אל תצלמו את עצמכם בוכים עם דמעות... אין לנו זכות להתקיים דקה אחת, בלי שהחטופים פה! כל ה-120 איש בכנסת צריכים לעסוק רק בזה!".

"נבעיר את הרחובות בשביל זה וכדי שהם יבינו את זה! להראות למשפחות שכל העם איתם, לא בסטורי, אלא איתם ברחוב! הלוואי והייתי צריל להוציא את כולם לבדי, אבל צריך המון כוח!".

הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם

כמה שעות לאחר מכן, טעטי כבר עדכן מתוך ההפגנה אליה ביקשו משפחות החטופים להגיע: "חיות ולא בארונות", ציטט את השלטים והמשיך: "איפה כל מי שבכה היום בסטורי?! אל תבכו בשביל לייקים, תבואו לפה ותבכו על הכתף של האמא הזו, ותראו שאין קשר לשום פוליטיקה (ואני אעבר ימני), אנחנו בוכים איתם! וזה כמו אחיות שלנו! ריק פה, פשוט ריק! אם רק היה פה מיליון איש עכשיו, כן, מיליון!".

"שראיתי שהן מחזיקות את השלט הזה, הבנתי! אמא כאן! תסתכלו על עצמכם במראהף אם אתם הייתם האמא והאבא, הייתם בבריכה?! בים?! במועדון?! או פה ברחוב? וכן גם אני הולך לים, אבל לפחות פעם בשבוע צריך לבוא לפה, שהם ירגישו שהם לא לבד!", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully