וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס מגיבים לסרטון התצפיתניות: "כישלון של איש אחד. בושה"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 8:57

לאחר שמשפחות התצפיתניות אישרו לפרסם את תמונות בנותיהן נחטפות ומגואלות בדם, כל העולם נחשף לזוועות שהן עברו בשביעי באוקטובר וגם המפורסמים לא נשארו אדישים לנוכח האכזריות

הסטורי של אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אסי עזר/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של תמיר סטיינמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של תמיר סטיינמן/צילום מסך, אינסטגרם

הסרטון הקשה של הרגעים הראשונים של התצפיתניות מנחל עוז מול מחבלים החמאס המתועבים הפך את הבטן לכל מי שרק צפה בהם והעלה חרדה גדולה לגורלן כיום, כמעט שמונה חודשים בשבי החמאס. מי שניצלו את הפלטפורמות והבמה שקיבלו הם הסלבס, שהדגישו את החשיבות לשמור שהחטופים יהיו בראש סדר היום.

"ה-7.10 היה כישלון של הרבה מאוד גורמים, זה שהבנות האלה עדיין שם, זה שכל ה-128 אזרחים ואזרחיות (!!), נשים ותינוקות (!!!) חיילים וחיילות, שעוברים התעללות פיזית ומינית, זה שכולם עדיין שם, זה כבר כישלון של איש אחד בלבד. בושה", האשים אסי עזר בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

גם מגיש החדשות תמיר סטיינמן לא יכל לעבור בשתיקה על ההמולה ברשתות החברתיות: "אחרי סרטון החטיפה של התצפיתניות הגיבורות מנחל עוז: כל מי שחי והולך על האדמה הזאת בישראל והן בעזה - כולנו אשמים. עד יום מותנו", קבע.

הפוסט של מיקי מוכתר. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של מיקי מוכתר/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הילדים מיקי מוכתר, שיתפה על השיחות שקיימה לפני שנחשפה לתכנים הקשים שפורסמו היום: "אל תראי, איך את מסוגלת לראות את כל הזוועות האלה? שמעתי את זה כמה פעמים מהבוקר. אני מודה שמה-7 באוקטובר אין סרטון שלא ראיתי. ידעתי שזה יפגע לי בנשמה אבל הרגשתי שאני חייבת. הרגשתי שאני חייבת לראות ולהרגיש מה שקרה כאן כדי לא לשכוח, כדי לצעוק את הכאב שלהם שנדם, הרגשתי חובה".

"גם עכשיו ראיתי כי זאת החובה שלי, אלה האחים והאחיות שלי וזאת המדינה שלי. אסור לנו לשכוח ואפילו לדקה מה עברנו, ועדיין עוברים".

"אני מטפלת בעצמי ולא שופטת מי שלא מסוגל להתמודד לצפות, אבל אני חייבת. כמה זמן היה להם לעשות מה שהם רוצים במדינה שלנו באותה שבת נוראה. כמה רוע טהור של מפלצות שצריך למחוק אותם מהאדמה ולהשמיד כל זכר. הלב שלי עם המשפחות, הלב שלי על הילדים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הסטורי של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם
הפוסט של ריטה. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של ריטה/צילום מסך, אינסטגרם

גם נטלי דדון העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה: "קול אחיותינו קורא אלינו! המעט שאנחנו יכולים לעשות בעבורם זה לשתף לכל העולם! אחיות שלנו עוברות את הנורא מכל, אין לי אוויר. אמן תימחק כל עזה. כל אמא שגידלה כזאת מפלצת וכל משפחה שהתלהבה מהשיחות של הילד המחבל שלה, אין בלתי מעורבים, אין!! תתעוררו!!", חתמה בזעקה.

"סרטון מצמרר שהופך את הבטן, גהינום עלי אדמות. אפשר רק לדמיין מה הן עוברות ומה כל החטופים עוברים, כל יום, שעה שעה. אכזריות מפלצתית. שמישהו יוציא אותן מהסיוט המתמשך הזה!", כתבה המשפיענית דיאן שוורץ.

ואילו ריטה קינחה במה שכולנו חושבים באמת: "תסתכלו להן טוב טוב בעיניים, אלו הבנות של כולנו! תחזירו את כולם הביתה עכשיו!!!".

הסטורי של שירי מימון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שירי מימון/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של גל מלכה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גל מלכה/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של רוסלנה רודינה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רוסלנה רודינה/צילום מסך, אינסטגרם

"יימח שמם. יימח שמם. מקווה שכל החיות האלה כבר בגהינום מזמן ושהם מאוד סבלו. אני מאמינה בניסים. מתפללת עליכן", שיתפה שירי מימון. גם השחקנית גל מלכה הייתה מזועזעת ובצדק: "הפקרות! להשאיר את השבויות האלה עוד יום אחד בעזה זאת הפקרות! כלבים בני כלבים, זו אכזריות שלא נראית אי פעם. תחזירו אותם עכשיו!".

המשפיענית רוסלנה רודינה שיתפה איך הושפעה מהצפייה: "אני עם בחילה, כעס, עצב, כאב לב. זה לא יאמן שהם עוד שם!!! (כל החטופים), זה פשוט בלתי נתפס. תחזירו את כולם ותשימו את המפתחות, ותעופו הביתה אתמול. ביזיון פשוט", חתמה.

"לא ייתכן שזה קרה בבסיס צבאי בתוך המדינה שלנו! תצפיתניות עם פיג'מות מפוחדות, מוקפות ברוע שלא ברא השטן. מעל 8 חודשים בגיהנום! חייבים להחזיר אותם, את כולם!" הודיעה מירן בוזגלו. גם המשפיענית דנית גרינברג התקשתה להכיל את ההפקרות: "הגיבורות מנחל עוז שעדיין לא חזרו הביתה, שאף אחד לא הקשיב להן, שהופקרו. כל העולם צריך לראות את הזוועות שהן עברו. הן צריכות אותנו! את המדינה שלהן!".

למרות שהיוצר סטטיק הוא איש של מילים, היה לו קשה להתנסח: "מילים אינן עושות חסד עם התיאור של מה שהסרטון הזה גורם להרגיש". גם הדוגמנית בר זומר הייתה בתחושות דומות: "הסרטון הזה כואב ברמות הכי קשות בכל איבר בגוף. איזו אכזריות שלא נתפסת, גם לא מסרטי האימה והן עדיין שם. אלוהים ישמור תחזירו את כולם עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully