וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילטיל בדמעות: "ביקשו ממני לכתוב מכתב לבן שלי שנמצא בעזה"

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 13:43

כוכב הריאליטי טילטיל (לירון אורפלי) ואשתו ורד התבקשו לכתוב לבנם הלוחם מכתב שיקבל בשדה הקרב ולנו יש את הנוסח המלא. וואלה סלבס חזרה לשלום

הסטורי של טילטיל עם בנו הלוחם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של טילטיל עם בנו הלוחם/צילום מסך, אינסטגרם

בנם של כוכב הריאליטי טילטיל, או לירון אורפלי בשמו האמיתי ואשתו ורד, נמצא בימים אלה ברפיח ונלחם כדי שלנו יהיה כמה שיותר שקט כאן. אתמול (שלישי), התבקשו השניים לכתוב לו מכתב לפני שהוא נכנס לפעולה צבאית. בגלל שהלוחמים מתנתקים מהטלפונים שלהם, כדי שבנם יוכל לקרוא את המילים המרגשות, הן נכתבו לו על גבי דף.

כוכב הריאליטי, שלא יכל לכתוב בעצמו את המכתב כיוון שהתקשה להכיל את הקושי שבמשימה (ובצדק), ביקש מאשתו ורד, שגם כן רעדה בזמן ההקלדה לדבריו ויחד הם כתבו ניסחו את המכתב. לידי וואלה סלבס הגיע אותו המכתב, בהסכמת לירון ו-וורד כמובן, וכל מה שיש לנו להגיד זה - תכינו את הממחטות.

"לילד שלנו, החיים שלנו, הילד הכי מיוחד בעולם, שמ"ילד" הפך בן רגע לגבר. קודם כל אני רוצה לומר לך שהכל בסדר אצלנו, אני בסדר. ביקשת ממני להיות רגועה כדי שתוכל לתפקד ולעשות את המוטל עלייך ברוגע ובהצלחה, אז שתדע שאני עומדת בזה! חזקה בשבילך, אוהבת אותך הכי בעולם, אתה החיים שלי".

טילטיל במסע הכומתה של בנו. אינסטגרם, צילום מסך
טילטיל במסע הכומתה של בנו/צילום מסך, אינסטגרם

"אני גאה בך ברמות שאתה לא מבין בכלל, אין ילד כמוך, פשוט אין!! אני יודעת שלא קל לך שם אבל תמשיך להיות חזק ולא לוותר לעצמך כי מהקושי צומחים ומגיעים להישגים, ואין לי ספק שאתה תצליח. אתה בדרך הנכונה".

"אגלה לך סוד אני ישנה עם החולצה שעשינו לך למסע כומתה, עם התמונה שלך והכיתוב: "אתה יכול להיות כל מה שבא לך". אז תזכור את המשפט הזה, הוא נכתב במיוחד בשבילך! אפילו שאתה לא לידי אני מדברת איתך בכל לילה ובוקר, ובכלל במשך כל היום כדי לשלוח לך אנרגיות טובות".

"בכל לילה לפני שאני הולכת לישון, אני מסתכלת על התמונה שלך בחולצה ופשוט מדברת אלייך, ובבוקר כשאני קמה אני פותחת עיניים, מודה לקב"ה שאני חיה ונושמת, מתפללת ומבקשת ממנו שישמור עלייך ויאיר לך את הדרך רק בדברים טובים, לך ולכל החיילים הלוחמים".

"אז שולחת לך חיבוק ענק ומאחלת שיהיה לך יום טוב. אתה פשוט אלוף אין עלייך בעולם. גם אבא פה לידי יושב בזמן שאני כותבת לך ומבקש ממני לומר לך רק דבר אחד: "אני פשוט גאה בך בן שלי, אני הולך כמו טווס ופשוט משוויץ שיש לי ילד כמוך, שלא מוותר לעצמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טילטיל ובנו. אינסטגרם, צילום מסך
טילטיל ובנו/צילום מסך, אינסטגרם

תאיר גם כן רוצה לומר לך משהו: אחי היקר שיהיה לך בהצלחה ושילך לך בקלות קטן עלייך מחכים לך בבית", חתמה המשפחה האוהבת את המכתב המרגש.

טילטיל, אמוציונלי במקסימום?

"לי היה מאד קשה לכתוב פיזית, אני אישית לא הייתי מסוגל. רק מחכה לנשק ולחבק אותו כשיחזור הביתה בעזרת השם. אמן וכל חיילנו יחזרו בשלום וכך גם החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully