וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבל איומים על חייו: אל ג'זירה תוקפים את גיא הוכמן

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 14:19

ערוץ החדשות הערבי שעלה על הכוונת של הממשלה, אל ג'זירה, העלו סרטון נגד כוכב הרשת גיא הוכמן לחשבון האינסטגרם ושלחו את מילוני העוקבים שלהם להשתלח בו

הפוסט של אל ג'זירה על גיא הוכמן/אינסטגרם / צילום מסך
גיא הוכמן במתחם האירוויזיון. מערכת וואלה, באדיבות המצולמים
עם דגל ישראל במאלמו/באדיבות המצולמים, מערכת וואלה

כולנו כבר שמענו על ערוץ החדשות הערבי, שידוע בדעותיו השליליות על ישראל, הצליח לעלות על הכוונת של ראש הממשלה בנימין נתניהו בראשון באפריל כשהודיע נתניהו שיפעל לסגירת השידורים שלו בכבלים בלווין הישראלים.

גם את כל השיח סביב הקומיקאי גיא הוכמן היה קשה לפספס במהלך חודשי המלחמה, אותם דאג להדגיש להעלאת המורל בעורף ובחזית. למרות שחלה הוכמן בסרטן ולא יכל לקחת חלק פעיל בלחימה עצמה יחד עם הפלוגה שלו, נכנס הקומיקאי לעזה כדי לעודד את החיילים ששגרת היום שלהם כללה לחימה ונטרול מעוזי טרור.

כנראה שתהילתו של הוכמן לא עצרה בגבולות מדינת ישראל, כי הסרטונים שלו הגיעו גם לאנשים בערוץ החדשות הערבי, שהחליטו להעלות פוסט לחשבון האינסטגרם הרשמי של אל ג'זירה בו ציטטו את הוכמן באחד מהסרטונים שהעלה במהלך האירוויזיון: "בוא לעזה, נהרוג אותך", והוסיפו: "חייל ישראלי שהשתתף במלחמה בעזה חושב כאפייה, נכנס בין תומכי פלסטין באירופה ולועג להם".

הפרשנות של גיא הוכמן לאל ג'זירה/אינסטגרם

הפוסט, שאסף נכון לרגע כתיבת שורות אלה מעל ל-17 אלך לייקים, שלח אל הפרופיל של הוכמן מספר שונאי ישראל שדאגו להביע את דעתם: "תקשיבו אני מת!!! רשת אל ג'זירה הולכת על הראש שלי. תצפו בסרטון שיצרו ועכשיו אלפי עוקבים שולחים לי איומים. לנוחיותכם, תרגמתי לכם את הסרטון אחד לאחד", כתב בחשבון האינסטגרם שלו ופרסם את הפרשנות שלו לדברים בסרטון.

כזכור, במהלך צילומי הסרטון הקומיקאי הורחק מהמתחם ועוכב לחקירה אחרי שהניף את דגל ישראל במאלמו. בנוסף, הוא חווה גם שריקות בוז, קללות יריקות ואלימות מילולית קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully