וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר בהצהרה נוקבת: "להרעיד את האדמה חזק"

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 13:08

רן דנקר ויוסף חדאד לא יכלו להישאר אדישים לתיעוד הקשה לצפייה מרגעי חטיפת התצפיתניות בנחל עוז, שעתיד להתפרסם ממש היום בעקבות בקשת משפחותיהן

מורן סטלה ינאי, החטופה שחזרה מהשבי קוראת להדליק נרות ולהתפלל לשובם של החטופות והחטופים/מטה משפחות החטופים
הפוסט של יוסף חדאד. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של יוסף חדאד/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של רן דנקר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רן דנקר/צילום מסך, אינסטגרם

בשעות הקרובות יתפרסם סרטון קשה על ידי מטה משפחות החטופים ובו מתועדים הרגעים הראשונים של החיילות מנחל עוז לאחר שנחטפו. על פי ההודעה שנמסרה הסרטון "מראה את היחס האלים, המשפיל והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן, ומעיד על הפחד העצום שנשקף דרך עיניהן". 15 תצפיתניות ששירתו בבסיס נחטפו לעזה, שבע בעודן בחיים.

"החיים ממשיכים כי זה טבעם", פתח רן דנקר את הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו עם תמונה מתוך הסרטון והמשיך: "אבל אסור אף לא לרגע אחד להוריד את החטופים מסדר היום שלנו, של כולנו. אנחנו מוכרחים לעשות הכל כדי להשיב אותם הביתה. להרעיד את האדמה חזק!".

גם המסביר הלאומי ומדליק המשואה יוסף חדאד לא יכל לעבור בשתיקה על התמונות הקשות שיצאו לקראת יציאת התיעוד: "אלה תמונות מזעזעות מתוך רגעי חטיפת התצפיתניות ב-7 באוקטובר. הן עברו ועדיין עוברות את הגהינום הכי גדול שאפשר לתאר וכל העולם חייב לדעת את זה! הערב סרטון מהחטיפה יתפרסם לראשונה וזאת ההזדמנות של כולם להבין קצת ממה שהן עברו ועוברות ולגרום לעולם לפעול כדי להחזיר אותן אלינו מיד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully