וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי מתגרשת ועל הדרך מוכרת את הוילה במיליוני שקלים

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 14:20

כולנו היינו בהלם מהעובדה שכוכבת הילדים עדי הימלבלוי ובעלה נדב פלד החליטו לפרק את החבילה אחרי עשור משותף. כעת, ביתם מוצע למכירה

עדי הימלבלוי ונדב פלד. אינסטגרם, צילום מסך
עדי הימלבלוי ונדב פלד/צילום מסך, אינסטגרם
הוילה של עדי הימלבלוי ונדב פלד. יד2, צילום מסך
הוילה של עדי הימלבלוי ונדב פלד/צילום מסך, יד2

עדי הימלבלוי ונדב פלד החליטו להפריד כוחות אחרי עשור יחד ושני ילדים משותפים, והצליחו להפתיע את כולם עם פרסום הבשורה, כעת הגיע הזמן להיפרד גם מהבית השווה (ממש) שלהם.

במידה ואתם חושקים בקוטג' כ400 מטר בנוי בהרצליה פיתוח, 2 סוויטות ועוד ארבעה חדרים אז תמשיכו לפירוט הבא: הבית עבר שיפוץ כללי מהיסוד לפני שנה- פרקט עץ, מטבח שיש טבעי וקיימים בו מוצרי חשמל ברמה הטובה ביותר, כמו גם מטבח חוץ כמין וכמובן איך אפשר בלי בריכה לדובדבן שבקצפת.

אם הגעתם עד כאן זה או שאתם ממש בעניין או שאתם ממש חיים בסרט שיש לכם את התקציב לרכוש אותו כי הסכום אותו דורשים הימלבלוי ופלד הוא 14,300,000 מליון ש"ח. אולי אפשר לדבר קצת על גמישות במחיר, אבל אל תבנו על זה.

כזכור, בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ובו בישרה על הפרידה כתבה: "קשה כבר לשמור בבטן, מרגישה שהגיע הזמן לשתף. נדב ואני החלטנו להיפרד. מאז ה-7 באוקטובר שום דבר כבר לא יחזור להיות אותו הדבר... גם לא אנחנו".

"תודה על 10 שנות זוגיות ועל שני ילדים שכל אחד מהם מחזיק בלב שלי. נמשיך לאהוב ולכבד אחד את השנייה ובעיקר נישאר ההורים הכי טובים של ברי וליאו שהם הלב הפועם שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully