וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן גולן סירבה להצעת משרד החוץ לשמש כשגרירה

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 12:53

יממה לאחר ביצוע הגמר המרשים של עדן גולן באירוויזיון, היא קיבלה הצעה מפתיעה מאוד ממשרד החוץ - לשמש כשגרירת הסברה מיוחדת, אז למה היא סירבה?

שר החוץ ישראל כ"ץ עדן גולן. דני שם טוב, דוברות הכנסת/ EBU, עיבוד תמונה
שר החוץ ישראל כ"ץ עדן גולן/עיבוד תמונה, דני שם טוב, דוברות הכנסת/ EBU

עדן גולן, שייצגה את מדינת ישראל בגאווה עד לגמר האירוויזיון, קיבלה הצעות רבות עם חזרתה לארץ בעקבות העניין הגדול בה, אך אחת מהן הגיעה ממקור מפתיע מאוד - משרד החוץ, שייעד לגולן את תפקיד שליחת ההסברה באירופה וייצוג ישראל מול הקהילות היהודיות בבירות היבשת.

למרות הכבוד המפוקפק של התפקיד, בהתחשב במצבה הנוכחי של הממשלה אל מול דעת הקהל הציבורית, הזמרת הצעירה עשתה את המהלך הכנראה יותר חכם וסירבה לקבל את ההצעה הנדיבה: "עדן מקבלת הצעות רבות מגופים שונים, וכרגע ההתמקדות שלה היא במוזיקה ובקריירה שלה", נמסר מסביבתה של הכוכבת.

לאחרונה הגיעה הזמרת גם לכיכר החטופים וביצעה מול הקהל את המילים המקוריות לשיר "October Rain", בביצוע סוחף שהצליח לגעת בכל הנוכחים וגם בכל הגולשים שהפכו את ההופעה לוויראלית בדרישה להוציא את הגרסה המקורית שנפסלה על ידי הנהלת האירוויזיון.

עדן גולן שרה את אוקטובר ריין בהפגנה של משפחות החטופים/מערכת וואלה

כך או כך אפשר להבין את רצונו של שר החוץ ישראל כ"ץ לגייס את גולן כחלק מצוות ההסברה שמאוד נחוצה למדינת ישראל בימים אלה, בזכות הדרך מלאת הקלאס בה ענתה לכל מי שניסה לפקפק בזכותה לקחת חלק בתחרות השירים, כמו העיתונאי הפולני שתקף במסיבת העיתונאים לפני הגמר: "את לא חושבת שהנוכחות שלך מסכנת את הנוכחים?".

כזכור, הזמרת ענתה לו בתגובה: "אני חושבת שכולנו כאן מסיבה אחת בלבד, וה-EBU עושה עבודה מצוינת בלאחד את כולם ולהגן על כולם, ולשמור על הביטחון של כל מי שנמצא פה", אמרה בזמנו.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully