וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של עדן בן זקן עבר ניתוח בהרדמה מלאה: "לא הפסקתי לבכות"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 10:18

על הזמרת עדן בן זקן ובעלה שוקי ביטון עברו שעות מורטות עצבים כשבנם הבכור מישל עבר ניתוח בהרדמה מלאה

עדן בן זקן ושוקי ביטון בבית החולים. אינסטגרם, צילום מסך
עדן בן זקן ושוקי ביטון בבית החולים/צילום מסך, אינסטגרם

עדן בן זקן היא אמנם אחת מהכוכבות הגדולות בארץ, אך היא לא נוטה לשתף יותר מידי על חייה האישיים ברשתות החברתיות ואם זה קורה, זה אומר שמדובר בעדכון גדול, או בצורך להעלות נושא חשוב לשיח הציבורי.

כך יצא שאמש (שני) שיתפה הזמרת בשעות המותחות שעברה: "את החיים האישיים שלי אני אוהבת לשמור לעצמי ולמשפחה שלי, אבל הפעם רציתי לשתף מה שעברתי ביומים האחרונים", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה יחד עם תמונות של בנה בבית החולים.

"הבן שלי, מישל האהוב שלי, עבר ניתוח בקע. ניתוח שנחשב קל יחסית ברוך השם, אבל יש משהו בילדים שהופך אותך לחוסר אונים ונותן לך הרגשה שאף פעם לא הרגשתי, שאין איך לעזור, במיוחד בהרדמה המלאה… רגעים לא קלים של לחכות לתשובה שנגמר הניתוח ועבר בהצלחה", שיתפה בבשורות הטובות תחילה,

בן זקן הודתה שבמהלך הקושי האישי שעברה משפחתה, המחשבות שלה נדדו לאלה שמזלם לא שפר עליהם: "ברגעים האלה ראיתי את כל ההורים בבית חולים, חשבתי על כל ההורים שעוברים ניתוח יותר קשה לילדים, או ניתוחים שיותר קשה לפתור ולא הפסקתי לבכות".

עדן בן זקן, שוקי ביטון ובנם מישל בבית החולים. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה משפחתית להעלאת המורל/צילום מסך, אינסטגרם
מישל החמוד. אינסטגרם, צילום מסך
מישל החמוד/צילום מסך, אינסטגרם

"ילדים זה הכל בחיים שלנו, למענם אנחנו חיים. אז אני רוצה לחזק אתכם הורים יקרים, שהכל יעבור בשלום ותהיו חזקים, ואם יש לי אופציה לעזור לכם לשמח את הילדים אני תמיד פה. מאחלת לכולם בריאות, הכי חשוב מהכל!" חתמה את הפוסט המרגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully