וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: "הקשר של רונה לי שמעון וסטטיק היה לצורך גימיק קטן"

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 19:18

שופט "רוקדים עם כוכבים" דוד דביר הביע את הביקורת שלו על מערכת היחסים של הקולגה רונה לי שמעון והאקס הטרי סטטיק, ולא בחל במילים נוקבות

סטטיק רונה לי שמעון/מערכת וואלה!
דוד דביר נגד מערכת היחסים של רונה לי שמעון וסטטיק. ראובן קסטרו / אור גפן, עיבוד תמונה
דוד דביר נגד מערכת היחסים של רונה לי שמעון וסטטיק/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / אור גפן

מערכת היחסים של הראפר סטטיק והשחקנית רונה לי שמעון הצליחה להסעיר לא מעט אנשים ברגע שהמידע עליה יצא לאוויר העולם ונראה שלכל אחד היה מה להגיד על טיב הקשר ביניהם, ממש עד הרגע האחרון.

"אני מאמין בקשרים רומנטיים, אבל כשמלכתחילה הם לא נראים, אז הם לא יעבדו. מרגיש שהקשר הזה היה לצורך גימיק קטן. התקשורת הזו ביניהם לא מחזיקה מעמד", אמר דוד דביר, שופט "רוקדים עם כוכבים" והקולגה של שמעון כבר כמה עונות על מסך הטלוויזיה למאיה גדש ב-TMI.

"היא טסה עכשיו לצלם סדרה חדשה בניו יורק והוא מתעסק עם המוסיקה שלו. אני מכיר את רונה הרבה שנים ומה אני אגיד לך - צפיתי את זה. היא צריכה משהו בוגר יותר ולא משהו שובב צעיר וקטן", חתם את דבריו.

כזכור, דביר לא ממש האמין בזוגיות של השניים עוד מיומה הראשון: "זה לא שלא התחברתי. אני בן אדם מאוד ריאלי. אני מכיר את רונה לי מגיל 8 כתלמידת מחול והיום היא בת 40 אני חושב שהיא צריכה אדם בוגר יותר".

סטטיק רונה לי שמעון. אינסטגרם/ ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
#דביר_צדק/עיבוד תמונה, אינסטגרם/ ראובן קסטרו

"נראה לי שסטטיק צעיר בשבילה. היא למודת ניסיון, וותיקה בשטח", אמר בזמנו והוסיף: "שניהם אמרו שזה לא בדיוק נדלק, זה ניסיון. אם זה היה התאהבות ממבט ראשון, הייתי יכול להבין, אבל אני אומר את האמת. אני לא מאמין שזה יחזיק מעמד".

כזכור, הראפר והשחקנית החליטו לפרק את החבילה ולהפריד כוחות, למרות שלוואלה סלבס היה חשד עוד מהיום בו תקפו האיראנים את מדינת ישראל והשניים לא היו אחד בזרועות השנייה כדי למצוא נחמה מהאיום הקיומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully