וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: האקס של אלה איילון ייכנס לבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 17:07

העונה החדשה של "האח הגדול" תחל בעוד כשבועיים וחרושת השמועות בנוגע לדיירים החלה. אנחנו כאן כדי לגלות לכם מי הדייר עם הסטטוס "האקס של"

אלה איילון תום ברכה. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ אינסטגרם, עיבוד תמונה
תום ברכה/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ אינסטגרם

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי אלה איילון סיימה את הזוגיות עם איש חיי הלילה תום ברכה לפני כשנה בדיוק, אחרי שנה וחצי של זוגיות מתוקשרת מאוד שכיכבה במדורי הרכילות עד השניים החליטו להפריד כוחות.

מאז אותה הזוגיות כל אחד מהם המשיך בחייו, איילון החלה לצאת עם מיליארדר אוסטרלי, כמו ששמעתם לראשונה בוואלה סלבס ועכשיו מתברר שגם בגזרתו של ברכה יש עדכון מעניין מאוד.

אם לא יהיו שינויים של הרגע הממש ממש אחרון, בקרוב מאוד ברכה ייכנס לבידוד במלון ומייד לאחר מכן, ב-2 ליוני הוא גם ייכנס לבית המפורסם והמצולם במדינה, ויהיה אחד מדיירי העונה החדשה של "האח הגדול".

אז במידה וברכה יספר לכם שהוא טס בקרוב לטיול קטנטן, אתם כבר יודעים את הסיבה האמיתית. כזכור, לא מדובר באקס הראשון של הדוגמנית שנכנס לתוכנית הריאליטי, הרי שגם רוי רייניש היה מתמודד. בואו נקווה שלברכה ילך יותר טוב.

מרשת 13 נמסר: "זהות הדיירים שיכנסו לבית האח הגדול תיחשף באירוע הכניסה, בשידור חי ב-2.6 ברשת 13 במהלכו נגלה במי נתאהב הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully