וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך היא השמינה": קארין עליה עונה לטוקבקיסטית שירדה על משקלה

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 17:25

הדוגמנית קארין עליה קיבלה לא מעט הודעות מגעילות וחודרניות על העלייה שלה במשקל, אך היא סירבה לעבור על כך בשתיקה

קארין עליה. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קארין עליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
הסטורי של קארין עליה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קארין עליה/צילום מסך, אינסטגרם

קשה להתכחש לעובדה שהדוגמנית קארין עליה היא אישה יפה וקיבלה את הטייטל המכובד בזכות ולא בחסד. למרות זאת, יש מי שנותנים לצרות העין לנצח ומגיבים לה מילים קשות עם שאלות חודרניות ולא במקום כמו: "פה היא שמנה", "תראי איך היא השמינה זו, כאילו היא לא רואה", ו-"היית יותר רזה, מה קרה? אוכלים טוב במקסיקו, אה?".

בסטורי שהעלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה את אותן ההודעות וכתבה: "זה התחיל ככה בדיוק והסטורי הבא מוקדש לכל הנשים בעולם כולו".

"טוב, תכל'ס אני בדרך כלל לא עושה את זה, אבל היה לי נושא שהיה חשוב לי, ובא לי לדבר עליו", פתחה את הסרטון שהעלתה מיד לאחר מכן לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

"קיבלתי הודעה, גם בשבוע שעבר שתי הודעות וגם השבוע, אתמול, על זה שהשמנתי, אוקיי? עכשיו תכל'ס כן, השמנתי. הייתי בחופשה, טיילתי, הייתי ביום הולדת, היו לי חודשיים מדהימים. לי זה לא מפריע, אני לא רואה שום סיבה שבחורה או אישה תגיב לי על זה שהשמנתי".

הסטורי של קארין עליה/אינסטגרם

"אני מנסה להבין מאיפה הרוע הזה. מחזירים אותי עכשיו שש שנים אחורה, אז שהייתי מלכת יופי והייתי יותר נערה, זה היה שובר אותי, זה היה שובר אותי לחתיכות. היו לי הפרעות אכילה, זה לא היה משהו שהיה עובר לידי ככה".

"גם היום זה קשה לי, אני לא אומרת שעכשיו קיבלתי את ההודעה הזאת והיא הכניסה לי חץ ללב, זה לא כמו פעם, אבל אז כשלילדה יש הפרעות אכילה, לקבל הודעה כזאת כשהיא חשופה לכל כך הרבה ביקורת, איך אישה יכולה לעשות את זה לאישה?"

"דרך אגב, אני עניתי, עניתי כי אני לא רוצה שתעמיד מישהי אחרת בסיטואציה הזאת, יכול להיות שהיא לא הייתה מוכנה לקבל את המקום הזה של לא להילחם על משקל ואם אני רזה יותר ואם אני שמנה יותר, יפה פחות או יפה יותר, תודה לאל השארתי בצד ועברתי את זה. היום, שהפכתי להיות אישה הבנתי כמה זה חשוב, כמה זה לא קריטריון של להיות יפה או לא".

קארין עליה. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שווה כך או כך. קארין עליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"אז מה שאני מנסה להגיד סך הכל, זה שבתקופה אחרת, אני מאמינה שאתן רואות את זה עכשיו, הייתי נופלת, אבל היום זה, זה מה שאני יכולה להגיד לכם, זאת המתנה הכי טובה שקיבלתי, לאהוב את עצמי, לקבל את עצמי כמו שאני ולא להיות תלויה בדעה של אחרים, זה הכל, לאהוב את עצמי", חתמה את המסר החשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully