וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי גולדשטיין ואשתו מתאחדים אחרי המריבה התקשורתית הגדולה

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 14:33

על סיפור האהבה של ניקי גולדשטיין ומי שהיה החבר הכי טוב שלו בזמן שהיה נשוי לשירלי גולדשטיין, אייל שלום, כולנו שמענו וקראנו, אז הגיע הזמן שהטלנובלה הזו תקבל זמן מסך

ניקי גולדשטיין, אייל שלום ושירלי גולדשטיין. ניר פקין,
ניקי גולדשטיין, אייל שלום ושירלי גולדשטיין/ניר פקין
הגולדשטיינים. ניר פקין,
הגולדשטיינים/ניר פקין
אייל שלום, רועי בר נתן וניקי גולדשטיין. ניר פקין,
אייל שלום, רועי בר נתן וניקי גולדשטיין/ניר פקין
שרון חזיז צביקה הדר מירי מסיקה. ניר פקין,
שרון חזיז צביקה הדר מירי מסיקה/ניר פקין
סנדרה רינגלר ולאה שנירר. ניר פקין,
סנדרה רינגלר ולאה שנירר/ניר פקין

הסלבס הגדולים ביותר של הביצה המקומית לאט לאט מתחילים לחשוף בפני פשוטי העם עוד ועוד חלקים מחייהם האישיים בתוכניות דוקו ריאלטי משפחתיות. זה התחיל מהבוזגלוס, הרפאליס ועכשיו הגיע הזמן לתוכנית החדשה "הגולדשטיינים", שתשודר ב-yes.

אתמול (ראשון) התקיימה הפרמיירה לריאליטי החדש וכמובן שכולם התייצבו בזמן, חוץ מגרושתו של ניקי גולדשטיין, שירלי, שרק לאחרונה לכלכה עליו בראיון: "מיקי מכר סיפור יפה. לא אייל הפך את ניקי להומו. במשך 15 שנות הנישואים שלנו הוא הכחיש את זה", אמרה והוסיפה מאוחר יותר בשיחה: "גם הסקס עם ניקי לא היה טוב ויכולתי לשפוט, לפניו יצאתי עם מרוקאי והסקס היה מעולה".

שירלי איחרה להגיע ונתנה ללא מעט מוזמנים לחשוב ולחשוש שהיא הולכת להבריז מהאירוע בעקבות הדברים הקשים שהטיחה בגרוש שלה, אך לבסוף היא באה באיחור קצת יותר מאופנתי, שנייה לפני שכולם נכנסו לאולם לצפייה.

לא רק הגולדשטיינים היו שם, גם מירי מסיקה באה להרים לחבר הטוב, לאה שנירר, סנדרה רינגלר רועי בר נתן, צביקה הדר ועוד חברים של ניקי מעשרות שנים בהן הוא נמצא בעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully