וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה סופו של כל רשע": הסלבס חוגגים את מותו של נשיא איראן

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 10:43

הרשתות החברתיות בישראל לא הפסיקו בחגיגות מהרגע בו נודע על התרסקות המסוק בו היו הנשיא ראיסי ושר החוץ האיראני, וגם הסלבס לא דילגו על הסיבה למסיבה

יוסף חדאד מגיב למותו של נשיא איראן. אינסטגרם, צילום מסך
בקלוואה. יוסף חדאד חוגג את מותו של ראיסי/צילום מסך, אינסטגרם
אופירה אסייג מגיבה למותו של נשיא איראן. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג מגיבה למותו של נשיא איראן/צילום מסך, אינסטגרם

הבוקר התעוררנו עם הידיעה המשמחת כי נשיא איראן ראיסי, או בכינוי "התליין מאיראן", לא שרד את התרסקות המסוק ביערות אזרבייג'ן ובין כל הצוהלים ברשתות היו גם לא מעט מפורסמים ששמחו למשמע הבשורה.

"כשרב מרצחים טרוריסט ואחד מגדולי האויבים שלנו מתרסק, אז מבחינתי זאת סיבה טובה לבקלוואה... ואינשללה בקרוב גם סינוואר, דף, הנייה ושאר הטרוריסטים יילכו בעקבותיו לגיהנום", כתב המסביר הלאומי ומדליק המשואה, יוסף חדאד.

גם מנחת הטלוויזיה אופירה אסייג לא חסכה והגיבה באושר: "זה סופו של כל רשע, ראיסי נשרף כליל היישר לגיהנום. איברהים ראיסי ביי", צהלה.

נטלי דדון לקחה את ההתרגשות שלה צעד אחד קדימה והלכה אתמול (ראשון) למאפייה וקנתה בקלוואות אותן חילקה לאנשים: "לא יודעת אם מצאו מסוק לא מצאו מסוק אני יצאתי לחלק, בחמש". הבוקר היא כבר מנתה את הסיבות לשנוא את הנשיא ולשמוח על לכתו.

הבקלוואות שקנתה נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הבקלוואות שקנתה נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם
נטלי דדון מגיבה למותו של נשיא איראן. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי דדון מגיבה למותו של נשיא איראן/צילום מסך, אינסטגרם

"לכל מי ש"כיף איתו במסיבות", תזכורת: ראיסי כונה בשם "הקצב מטהראן". חלק מתחביביו היה לאכול עוגה מסוימת שעה שצפה בעינויי מתנגדי השלטון. כל משפחה עשירית באיראן איבדה אדם תחת הוראתו של ראיסי ואם לקנח במחאת החיגאב. להלן רב מרצחים וגדול אויבנו ומכאן, וּבַאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּה (משלי י"א י)!!!".

להלן הבחנה בין מושאי הפסוקים. הפסוק "בִּנְפֹל אֽוֹיִבְךָ אַל תִּשְׂמָח" מדבר על אדם השמח בנפילת אויבו הפרטי, ואילו הפסוק "וּבַֽאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּֽה" מדבר על השמחה באבדן רשעים בכלל. אבדן הרשעים הוא שמחה לעולם. קיצר מי שלא מארגן מסיבת עראייס, הודיה לבורא עולם ומתייג אותי לא חבר!!!",חתמה דדון את הפוסט המנומק.

אלי פיניש מגיב למותו של נשיא איראן. אינסטגרם, צילום מסך
אלי פיניש מגיב למותו של נשיא איראן/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של שרית פולק על מותו של ראיסי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שרית פולק על מותו של ראיסי/צילום מסך, אינסטגרם
טל מוסרי מגיב להתרסקות המסוק של ראיסי. אינסטגרם, צילום מסך
טל מוסרי מגיב להתרסקות המסוק של ראיסי/צילום מסך, אינסטגרם

הקומיקאי אלי פיניש שלף תמונה שלו בדמות הרמטכ"ל האיראני ויצר תאוריית קונספירציה חדשה עם הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: ""תאונה" אה." כתב. גרושתו של הראפר סטטיק, שרית פולק, לא שכחה להבהיר את פשר שמחתה אחרי פרידתו של האקס המיתולוגי מהשחקנית רונה לי שמעון: "נשיא איראן מת, אפשר עוד בשורות טובות?".

היה מדובר בעניין של זמן עד שיגיע העסק הראשון לרכב על מותו של נשיא איראן בשביל כותרת קופירייט משעשעת ואם כבר מישהו עושה את זה, טוב שהיה מדובר בכוכב הילדים טל מוסרי, הפרזנטור של חנות הצעצועים המוכרת ששיווק: "מגוון מסוקים שלא מתרסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully