וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טונה נגד הממשלה: "צריך להוריד את הראש"

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 15:28

הראפר טונה, או בשמו איתי זבולון, הביע קול מחאה נגד הממשלה ובנימין נתניהו: "זחיחות וביטחון. אחרי מה שקרה, צריך להיות צנוע"

טונה. תומר נויברג, פלאש 90
טונה/פלאש 90, תומר נויברג

הראפר איתי זבולון (טונה) מעולם לא התבייש להביע את דעותיו ואת התנגדותו לשיטות השונות של הממשלה בתנהלות מול אזרחיה, עוד מימי מגפת הקורונה. בעקבות המלחמה, הוא סיפר בראיון בגל"צ על הביטחון שלו ועל הפגיעה בו, וגם ביקר את התנהלות הממשלה.

"הביטחון האישי שלי נפגע בתחושה וחוץ מזה יש לי הרבה דעות על האנשים שמריצים את המערכה ולא משוחחים איתנו מתוך הלב ולא מסתכלים לנו בעיניים ומספרים לנו מה קורה בעצם ומה עושים, עליהם יש לי הרבה ביקורת".

"כמו זחיחות, ביטחון כזה, אחרי כל מה שקרה אפשר טיפה להוריד את הראש שמסתכלים על האזרחים. זה הזמן להיות שנייה צנועים, או אם נקשיב לקנדריק שנייה: "Be humble"", אמר היוצר שהזכיר את מילותיו של הראפר האמריקאי קנדריק לאמר: "be humble, Sit down, Be humble".

לאחרונה, הוציא זבולון שיר חדש בעקבות מלחמת חרבות ברזל וגם שם הביע את התסכול שלו מנבחרי הציבור.

טונה טקס פרסי אקו"ם. אור גפן,
טונה טקס פרסי אקו"ם/אור גפן

"על רקע צ'קלקה פקה פקה, מד"א, זק"א. חוזה נגמר, שזה סימן שנסיים ת'סאגה ואין לי גג שזה סימן שבטח אין לי קרקע וגם אין לי מוטבציה, וגם אין לי מצב רוח כאילו לא מספיק מתוח, נכנסים לעוד ויכוח, אז אין מקום אחד כרגע אין מקום בטוח כמו מאוכזב מהעולם, מרגיש שאין פיקוח, כמו מאוכזב מהעולם, דירגתי ת'אירוח מה היה להם כ"כ דחוף לנגוס מהתפוח?", אמר בשירו "מהפרדס לכפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully