וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל מאויימת אחרי שאמרה "לכו לעזה": "נרצח אותך"

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 14:06

הדוגמנית טהוניה רובל העלתה סרטון זועם על ההפגנות הפרו-פלסטיניות בגליל שתורגם והופץ בעולם. עכשיו, היא מקבלת איומים מלחיצים על חייה

טהוניה רובל. מסך אינסטגרם tahuonia, צילום מסך
טהוניה רובל/צילום מסך, מסך אינסטגרם tahuonia
פרו פלסטינים נגד טהוניה רובל. X, צילום מסך
מילים קשות/צילום מסך, X
פרו פלסטינים נגד טהוניה רובל. X, צילום מסך
איומים מלחיצים/צילום מסך, X
פרו פלסטינים נגד טהוניה רובל. X, צילום מסך
אין להם אלוהים/צילום מסך, X

"יריקה אתם לא שווים! אין בהם אמונה!", הטיחה הדוגמנית והמשפיענית טהוניה רובל במפגינים הפרו-פלסטינים שהגיעו בשבוע שעבר לגליל וציינו את הנכבה ביום העצמאות עם דגלי פלסטין רבים. לדברים האלה התלווה גם סרטון כועס מאוד שתורגם לאנגלית והופץ בטוויטר.

בתגובה לדברים שאמרה, תגובות מאיימות רבות החלו לזרום: "תחזור לאתיופיה, אף אחד לא רוצה לראות את הפנים שלך או לשמוע את ההרגשה שלך לגבי פלסטינים", כתב אחד מהגולשים. היו גם מי שניסו לנתח את התנהגותה של הדוגמנית: "ישראלים היו גזענים מאוד כלפי יוצאי אתיופיה וזה הגיוני לחלוטין שחלקם בעצמם יפגינו גזענות קיצונית כלפי אחרים כדי להרגיש שמקבלים אותם בחברה"

תגובות מזעזעות נוספות כמו: "ברגע שהם מסיימים עם הפלסטינים, את הבאה, אבל את לא רואה את זה", "אני מקווה ששמרת את האסם של סבא שלך באתיופיה. כי את תחזרי לשם בקרוב", ו- "שאללה יקלל אותה", כיכבו גם כן.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הסטורי של טהוניה רובל/אינסטגרם

כזכור, בסרטון עצמו תקפה רובל: "זה אמיתי? שהחראות האלה שממומנים מהכסף שלנו צועדים במדינה שלנו עם דגלי פלסטין? לא אני כאילו כל פעם נדהמת מחדש ממה שקורה במדינה הזאת. אין, אין בהם אמונה, צריך להשמיד את כולם - נקודה".

"ועוד דבר שאני לא מבינה, אם הם כאילו מתפזרים פה עם דגלי פלסטין, לא הבנתי למה הם לא בעזה? שילכו לעזה, תרגישו בבית מה שנקרא. למה פה? למה באדמה שלנו? מה יהיה על המדינה הזאת רק אלוהים יודע... יא וולי", אמרה בזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully