וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגי טביבי על טקס המשואות: "לא מחפשת הנחות או טובות"

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 13:38

מגישת ערוץ 14 מגי טביבי, שהנחתה את טקס המשואות השנוי במחלוקת השנה, ניסתה למצוא את המילים כדי לסכם את החוויה: "מודה לקדוש ברוך הוא"

מגי טביבי ותמיר סטיינמן בטקס המשואות. אינסטגרם / אסקף, צילום מסך
מגי טביבי ותמיר סטיינמן בטקס המשואות/צילום מסך, אינסטגרם / אסקף

טקס הדלקת המשואות השנה היה מלא בסערות מתוקשרות - אפילו יותר מבדרך כלל. בין אם היה מדובר בבחירת המנחים, הביקורת על מדליקי המשואות, הבחירה לצלם מראש את הטקס ללא קהל, או הניסיון של השרה מירי רגב לבטל את נאומו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה מגישת ערוץ 14 מגי טביבי, שהנחתה יחד עם מגיש חדשות 12 תמיר סטיינמן, שיתפה על החוויה: "בנסיבות המורכבות - קשה לסכם. רק רוצה להודות לקדוש ברוך הוא על הזכות ולכם על הפרגון שמילא השבוע את הלב".

"הערב הזה הוכיח כמה יפות פניה של החברה הישראלית. כל כך הרבה אנשים שעושים למען, כל כך הרבה שבחרו להתגייס ולעשות טוב מתוך שליחות כנה. הם מקור הכוח והחוסן. הם הנשמה", חתמה טביבי.

כזכור, בחודש שעבר נכנסה המגישה לרשימת 30 הצעירים המבטיחים של מגזין "פורבס" וקיבלה לא מעט ביקורות על הבחירה בה: "אני מודה לקדוש ברוך הוא על כך. זה שלו. אני עבדתי ועדיין עובדת קשה כדי להרוויח כל הישג כזה ביושר", השיבה להייטרים והוסיפה: "לא מחפשת הנחות או טובות, אלא להיות מוערכת בזכות מי שאני".

מגי טביבי ערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
מגי טביבי ערוץ 14/צילום מסך, ערוץ 14

"כל 'לא' שקיבלתי, כל אדם שזלזל, כל מי שלא נתן לי סיכוי, רק חיזקו וממשיכים לחזק את הרעב לפרוץ קדימה. לכן, אמונה ועבודה קשה הן התשובה, לכל מי ששואל איך", הודיעה.

על הנחיית טקס המשואות אמרה בזמנו: "זו זכות גדולה, דווקא בשנה כל כך טעונה וכואבת שעוברת המדינה. הטקס מסמל בעיניי לא רק את האחדות בעם אלא גם את החיבור לערכים משותפים של אהבת האדם והארץ. אני באמת מתרגשת מהמעמד ומודה על הבחירה וקבלת ההזדמנות להיות חלק מאירוע כל כך חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully