וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל אודם בטיול משפחתי בצפון: "נשכבנו אחד על השני ביירוטים"

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 11:28

כתבת החינוך ומגישת חדשות 12, יעל אודם, נסעה עם משפחתה לנופש בצפון הארץ ומצאה את עצמה מגוננת על ילדיה במהלך היירוטים: "מה אם יבואו מחבלים?", שאלו ילדיה. צפו ברגע המבהיל

יעל אודם עם הילדים והמשפחה שלה בצפון/אינסטגרם

זה לא סוד שהמצב הביטחוני בצפון ממשיך להידרדר מיום ליום ושיירוטי טילים וכלי טיס עויינים זה כבר לא תסריט כל כך מופרך במציאות המזעזעת בה נאלצים לחיות התושבים שנשארו ולא מפונים מבלי לדעת אם יש בכלל תאריך לחזרתם הביתה.

כתבת החינוך ומגישת החדשות של N12 יעל אודם ומשפחתה החליטו שלמרות המצב הביטחוני, הם הולכים לעשות קמפינג בצפון היפה והפסטורלי, אך מצאו את עצמם בחוויה לא נעימה ואפילו מפחידה: "נשכבנו אחד על השני ליד תחנת אוטובוס כשהתחילו היירוטים", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה יחד עם בעלה, ים רגב.

"נסענו בכוונה בסופ"ש לעשות קמפינג בצפון. כאילו, לא ממש ממש בצפון, אזור גדות כזה, אתם יודעים איפה שחיים אנשים "רגילים", לא מפונים. אזור בטוח סה"כ. גם לא ממש נסענו בכוונה לשם, נסענו כי אפשר וצריך לאוורר את כל הילדות שיש כאן בבית וכי היו כמה ימי הולדת משפחתיים לאחרונה ובתור משפחה מטיילת, בחרנו לטייל".

יעל אודם בצפון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יעל אודם מהטיול בצפון/צילום מסך, אינסטגרם

"קנינו פירות פה, קרטיבים שם, שמנו מוזיקה ברזילאית משנות השבעים כי יש לנו איזה פטיש כזה במשפחה וכמה דקות אחרי שפנינו ימינה בצומת מחניים כשכולן בטלפונים שלהן ומבסוטות, אני שומע קולות הדף".

"הייתי בטוח ב-100% שזה בגלל שהאמצעית פתחה את החלון אבל זה היה נשמע שונה. אחרי איזה עשרה בומים כאלה אני מסתכל למעלה ורואה המון המון פסים ופטריות בשמיים. לחצתי על הברקס באינסטינקט והרכב שמאחורי התחיל לצפור. צודק תכלס. הייתי בשוק".

"חיפשתי מקום לעצור בו, עצרנו ליד גדות שם באיזה תחנת אוטובוס ונשכבנו אחד על השני כשאוקיינוס של שאלות מילאו את האוויר: "אבא הנוחבות יכולים להגיע?", "אמא הרסיסים יפגעו בנו?", ועוד שאלות שעל רובן לא היו לנו תשובות. אמא ואבא ישראליים טיפוסיים אנחנו כנראה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
יעל אודם והמשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
יעל אודם והמשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

"החלטנו שממשיכים ליעד לפגוש את שאר המשפחה ושם אמרנו שאנחנו נשארים לכל הסופ"ש. חיים שם אנשים וזו כנראה השגרה שלהם. במעיין פגשנו לא מעט מהם כשבאו לאוורר את הילדים גם. אנשים רגילים לגמרי, מלאים בסיפורים דומים, אוהבי ארץ, שרק רוצים להכיר אנשים, לדבר ולהמשיך להפעיל את העסקים שלהם באזור הזה בארץ".

"מאזור המעיין אפשר היה לראות שחלק מהרסיסים הציתו שריפה גדולה ותוך כמה דקות הגיעו המטוסי כיבוי הצהובים. היה אפשר לראות שגם באזור הר דוב התחילה דליקה. היה קסום. היה הכרחי. היה חשוב. ולא רק לנו, גם להם, לאנשים היפים שגרים באזור ה"רגיל" הזה".

הבנות של יעל אודם. אינסטגרם, צילום מסך
הבנות של יעל אודם/צילום מסך, אינסטגרם

"סעו לשם. דברו איתם. קנו מהם. בפעם הבאה אנחנו ניסע לצפון בכוונה באמת. נזהר והכל אבל בהחלט ניסע שוב. יעלי מוסרת שהיא יודעת שהייתה אמורה לשכב על רובי ולא מתחתיה אבל היא התבלבלה", חתם אב המשפחה עם הבהרה על הסרטון.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל אודם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully