וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מטרידה? גם על נס וסטילה נאסר להופיע בארצות הברית

עודכן לאחרונה: 17.5.2024 / 18:12

הלהיט "חרבו דרבו" גרם לאמריקאים לסרב לנס וסטילה כשניסו להשיג ויזת אמן לארה"ב לכבוד סיבוב ההופעות שתוכנן במיאמי וניו יורק

הצמד המוזיקלי נס וסטילה (נסיה לוי ודור סורוקר). ניר אמיתי,
הצמד המוזיקלי נס וסטילה (נסיה לוי ודור סורוקר)/ניר אמיתי

ממש בתחילת השבוע הקרוב היו אמורות להתקיים חגיגות העצמאות ול"ג בעומר לכבודן של הקהילה היהודית במיאמי ובניו יורק. כחלק מההופעות שתוכננו היו אמורים להופיע מספר אמנים כמו נס וסטילה, ליאור נרקיס והדוד חיים.

אך למרות ההתרגשות הגדולה של הקהילה היהודית לקראת האירועים הגדולים, עכשיו הם יאלצו למצוא אטרקציה אחרת כי כל ההופעות בוטלו. על פי הפרסום של גיל משעלי, האמריקאים לא מאוד התלהבו מהשיר "חרבו דרבו", וסירבו לתת ויזת אמן לצמד. בגלל ששאר האמנים היו איתם באותה הרשימה, הם סורבו גם כן.

ההופעה שהייתה אמורה להתקיים אתמול במיאמי כבר הספיקה להתבטל, אך כל הסלבס כבר הגיעו ללוס אנג'לס וההפקה מנסה לפתור את כל הבעיות כדי ששאר סיבוב ההופעות יוכל להתקיים. כך או כך, למרות מפח הנפש, האמנים וצוות ההפקה הודיעו שלא יופעו בצורה בלתי חוקית ויחכו שהכל יחזור לסדרו.

בפוסט שהעלה נרקיס לחשבון האינסטגרם שלו על המקרה כתב: "למרות שאני כבר כאן בארה"ב, נבצר ממני לקיים את ההופעות שנקבעו עקב סיבות בירוקרטיות".

הסטורי של ליאור נרקיס מלוס אנג'לס. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסטורי של ליאור נרקיס מלוס אנג'לס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"הובטח לנו שנקבל ויזת אמן ושנוכל להופיע כחוק, מכך שעד רגע זה לא התקבל האישור המבוקש, לצערי אנחנו נאלצים לדחות את כל ההופעות בארה"ב. הגענו עד לכאן כדי לתת לכם את הלב והנשמה. מאמין שהכל לטובה", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully