וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מעבר לים: ג'ניפר לופז ובן אפלק החליטו להיפרד

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 22:05

מערכת היחסים של ג'ניפר לופז ובן אפלק מעולם לא הייתה נראית נוצצת, אך האם הם סוף סוף החליטו לפרק את החבילה פעם נוספת? וואלה סלבס מוטב מאוחר

ג'ניפר לופז ובן אפלק - פעם והיום/רויטרס
ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
הגיע הזמן. ג'ניפר לופז ובן אפלק/GettyImages

אם אתם שואלים את וואלה סלבס, זה היה רק עניין של זמן עד שהכוכבים ההוליוודים, ג'ניפר לופז ובן אפלק, סוף סוף יגאלו אותנו מהייסורים שלהם ויפרידו כוחות. למי שלא ממש עוקב, בימים אלה לופז היא אחת מהנשים השנואות ברשתות החברתיות, בעקבות שני הסרטים החדשים שלה, ששניהם עוסקים בסיפור חייה. אחד מהם הוא סרט מדע בידיוני שיש בו הרבה ריקודים והשני הוא דוקומנטרי של מאחורי הקלעים והצצה לחייה של הזמרת.

כבר בחלקים מהסרט הדוקומנטרי (להבדיל מהסרט העלילתי וההזוי) שהופצו ברחבי הטיקטוק והטוויטר, אפשר לראות שלאפלק אין יותר מידי סבלנות לג'יי לו עם משפטים כמו "בן לא רוצה שאני אעשה את זה אבל הוא יודע שהוא לא יכול לשלוט בי", חברים, הכתובת הייתה על הקיר.

כבר שבעה שבועות עברו מאז השניים תועדו יחד. אפילו לשטיח האדום של המאט גאלה לופז הגיעה לבד ולא שכחה לתת מבט מלוכלך, שתועד היטב, לכתבת ששאלה אותה שאלה כשהזמרת עלתה במדרגות. יותר מזה - לאחרונה היא נצפתה בחיפוש אחר בית חדש, אך השחקן לא נראה היה באופק.

ג'ניפר לופז ובן אפלק, 1 ביוני 2023. GettyImages
די להמציא. ג'ניפר לופז ובן אפלק/GettyImages

כאילו לא יכלנו לנחש לבד לאן זה הולך, מקורב לאפלק אמר לדיילי מייל: "זה נגמר, הם בדרך לגירושים והפעם זה לא באשמתו של בן. הוא מתמקד בעבודה שלו ובילדים שלו עכשיו. בן כבר עזב את הבית המשותף שלהם והם כנראה ימכרו את בית החלומות שבילו שנתיים בחיפושים אחריו".

"הם לעולם לא יפסיקו לאהוב אחד את השנייה, אבל היא לא יכולה לשלוט עליו והוא לא יכול לשנות אותה, אין שום סיכוי שהם היו מחזיקים מעמד", אמר המקורב והאשים את הסרטים החדשים שלה בהכל: "בן לעולם לא ינסה להקטין את החלומות של ג'ניפר או להגיד לה שהיא לא יכולה לעשות משהו שלא יקדם את הקריירה שלה, אפילו שהיא יכולה להיות מאוד שתלטנית עליו", חתם. תנסו לשחק אותה מופתעים.

כזכור, השניים כבר היו בזוגיות בעבר בין השניים 2000 - 2002, אך נפרדו, הביאו ילדים עם אנשים אחרים ובסוף חזרו לזרועות אחד של השנייה בחתונה שכללה טקס אינטימי בלאס וגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully