וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג נגד החיקוי שלה בארץ נהדרת: "דבילי ברמות"

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 13:54

המשפיענית דניאל גרינברג לא יכלה לשתוק אחרי שצפתה בחיקוי שלה במשדר סיום העונה של "ארץ נהדרת" בעקבות סערת המשואות והסטורי שהעלתה על כך שמגיע לאייל גולן להשיא משואה, ותקפה: "איזה חיקוי גרוע"

דניאל גרינברג נגד החיקוי שלה בארץ נהדרת/אינסטגרם
דניאל גרינברג והחיקוי שלה בארץ נהדרת. קשת 12, צילום מסך
דניאל גרינברג והחיקוי שלה בארץ נהדרת/צילום מסך, קשת 12

המשפיענית דניאל גרינברג מחתה על החלטתה של שרת התחבורה מירי רגב בבחירת מדליקי המשואות בשבוע שעבר וטענה: "ביקום מקביל אייל גולן מדליק משואה". הטענה הזאת יחד עם הנאום שצירפה בתור נימוק הצליחו להביא לה חיקוי במשדר סיום העונה של תוכנית הסאטירה המיתולוגית "ארץ נהדרת".

למרות הכבוד שיש בדבר, הבוקר (רביעי) הגיבה גרינברג על החיקוי ולא נשמע שהיא הייתה מרוצה: "קודם כל, כמות ההודעות שקיבלתי מכן על התוכנית אתמול זה לא נורמלי, אבל דבר אחד מאוד מאוד מנחם אותי ועושה לי טוב על הלב - זה פשוט לדעת שאתן, כאילו כל העוקבות שלי, פשוט כל כך מכירות אותי מכל הבחינות". שפשוט כאילו, לא הייתה אחת מכן שלא כתבה לי "איזה חיקוי גרוע, איזה לא קשור, איזה לא את זה"".

"עכשיו הכל טוב יפות שלי, קחו בחשבון שכשאני נתקלת בתוכנית, עזבו שאני לא רואה, אם לא שולחים לי "ראו אותך" וכאלה, אני לא רואה את התוכנית הזאת, אני חושבת שהיא מזמן איבדה מהטעם שלה וגם כאילו, בואו נגיד ככה, פעם היא הייתה הרבה יותר מצחיקה ומדוייקת. אבל חשוב לי שתדעו שאני צוחקת על זה ברמות כי זה דבילי", חתמה.

הסטורי של דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, חלק מהטיעונים שהעלתה בשבוע שעבר ציינה: "ביקורים בבתי חולים, הופעות בחצי מבסיסי צהל, תרומות בלי הפסקה, נתינה בלי סוף ומהלב", וגם: "עובדתית תנו לי אומן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט של 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים? זה מעבר, אלו המנונים שמתנגנים בבתים, ההמנון של העם היהודי בכל העולם! הפצה של כוח וחוזק לעם שלם. ולא רק זה, גם בפאן האישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully