וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומר אדם התנדנד כמו אחד שבסטלה": צפו בסרטון שהופץ ברשת

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 17:17

עומר אדם רגיל להרים על הבמות הגדולות, אך את יום העצמאות האחרון חגג עם חברים. על פי התיעוד שהופץ ברשת, נראה שהוא שתה לא מעט והתגובות של הגולשים הגיעו מהר מאוד

עומר אדם וששון שאולוב/טיקטוק

כמו אמנים רבים השנה, גם עומר אדם לא יצא להופיע בבמות המסורתיות בעקבות המצב. אך למרות שההופעות לא התקיימו, אדם כן חגג עם חברים את עצמאותה של מדינת ישראל, בדומה לאנשים רבים נוספים ברחבי הארץ.

בסרטון שהופץ מתוך המסיבה אפשר לראות את הזמר יחד עם הכוכב העולה ששון שאולוב, רק שאדם לא ממש נראה פיכח. "איפה הכפיים לששון?", אמר אל תוך המיקרופון תוך כדי שניסה לשמור על שיווי משקלו והמשיך: "הוא, הוא הוא צריך את הכפיים שלכם, כן? אבל שומעים? אין דברים כאלה בעולם, אם מישהו פה, אם מישהו פה, לא אוהב אותך, שיחייה ויסבול, כולם פה אוהבים אותך מהלב והנשמה", סיים את ההרמה.

"ראיתי הרבה סרטונים של הסטלות של עומר זה שבר שיא, איזה גבר על", הגיב אחד הגולשים לסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות, אך הוא ממש לא היה היחיד.

תגובות נוספות כמו: "מזכיר לי אותי בסטלות מכתיר מישהו לחבר הכי טוב שלי (הכרתי אותו לפני 3 דקות)", "למה עומר נשמע כאילו בסטלה?", "כמעט הכניס אותו שותף מהסטלה" ו- "סטלה חרבות", כיכבו גם כן.

עומר אדם יעל שלביה. אינסטגרם, עיבוד תמונה
איפה יעל הייתה? עומר אדם ויעל שלביה/עיבוד תמונה, אינסטגרם

מהצד השני היו מי שהגנו על הזמר, שרק יצא להינות במסיבה עם חברים: "אנשים מגיבים תגובות בגלל שהוא זמר והוא מפורסם. כל אחד פותח מצלמה, מצלם ומעלים לרשתות. אז לבן אדם אסור לשתות אסור? להינות? צריך לבדוק אותו עם פנצטה על כל דבר?", כתבה מעריצה תומכת. "מה הבעיה שלכם שיתמסטל יהנה גם לו מותר חחחחחח אין על עומר וששון"', חיזק מעריץ נוסף.

כזכור, לאדם נהג צמוד כך שגם אם שתה ונהנה, הוא מספיק אחראי לא לעלות על ההגה והעיקר שהוא חגג את יום העצמאות, אולי המורכב ביותר שחווינו, יחד עם חבריו אחרי שנים שלא.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully