וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין מותקפת: "זה מה שאת מעלה ביום הזיכרון? תתביישי"

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 18:54

יוצאת הריאלטי רגילה לקבל הערות על (כמעט) כל דבר שהיא עושה או מעלה, חלקן בצדק וחלקן פחות, אך נראה שהפעם הסיבה לכעסם של חלק מהגולשים מובנת ולגמרי מוצדקת, אבל יש גם תגובות מאיימות ומוגזמות במיוחד שקיבלה

הפוסט של סתיו קצין/אינסטגרם
סתיו קצין בהשקה של ״אריאלה ביוטי״. אור גפן, מערכת וואלה
סתיו קצין/מערכת וואלה, אור גפן

יוצאת הריאליטי סתיו קצין בחרה עיתוי מאוד מוזר להעלות סרטון שלה - בזמן שהיא נוהגת (שזה כבר בעייתי, אבל זה כבר ליום אחר). בפוסט היא סיפרה על הזלזול והתגובות שהיא מקבלת על העסק החדש שפתחה לאחרונה.

כזכור, קצין השיקה בשבוע שעבר שיר וסיפרה על העסק החדש: הופעות בבר ובת מצווה להעצמת ילדים. מי שפחות התחברו למה שיוצאת הריאליטי העלתה או יותר נכון לטיימינג בו בחרה, יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, הן העוקבות שלה שלא נשארו שקטות והגיבו את שעל ליבן.

"קצת מודעות ופחות אגואיסטיות! את מבינה שזה לא פוסט יום הזיכרון, נכון?!", כתבה לה אחת העוקבות. "אנחנו יושבים ובוכים מול הטלויזיה על אמהות שאיבדו את הילדים שלהן", כתבה עוקבת אחרת. "יום הזיכרון! אנשים עולים מקבר לקבר ואת באה להטיף לנו?! הזייה שאין לתאר", הייתה תגובה נוספת שהושארה לקצין בין לא מעט תגובות שביקרו את הפוסט המנותק מהיום העצוב והקשה מנשוא.

התגובות לפוסט של סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לפוסט של סתיו קצין/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות לפוסט של סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לפוסט של סתיו קצין/צילום מסך, אינסטגרם

מהצד השני היו מעטים שניסו להגן יוצאת הריאליטי: "למה חייב דרמה מכל דבר? אתם לא מדברים ביום הזיכרון על מה תעשו היום בערב? לא מאחלים לאנשים שלא תראו היום חג שמח? לא מדברים שיחות חולין? אז היא משתפת במשהו שהציק לה, לא פרסמה מוזיקה או מסיבה... זכותה", כתבה אחת מהמהעריצות.

סתיו קצין מסרה לוואלה סלבס שהפוסט המדובר תוזמן לשעה 15:00 מראש, על אף שמדובר בעיצומו של יום הזיכרון: "מי ישמע העלתי פוסט בבגד ים במסיבת בריכה. אין לאנשים דין ודיין לתגובות הנוראיות שלהם, מזל שאני חסינה לזה".

בנוסף, אחרי פרסום אותו הסרטון קיבלה קצין הודעות פרטיות שמאיימות על חייה: יא חולת נפש שכמוך! זה יום הזיכרון היום! חתיכת טמבלית מטומטמת מפגרת! אי אפשר לכבד אותך גם אם ממש מנסים. תמחקי את הסרטון המפגר שלך לפני שנמחק אותך מעל פני האדמה! חתיכת מכוערת", נכתב בהודעת האיומים.

התגובות לפוסט של סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לפוסט של סתיו קצין/צילום מסך, אינסטגרם

בעקבות האיומים, הוסיפה יוצאת הריאליטי: "אם היום הזה כל כך חשוב להם אז איך אתם ככה יורדים על בן אדם בפרהסיה ועושים לו משפט שדה, והלבנת פניו ברבים? הידוע לכם שזה הרבה יותר גרוע מלעמוד דום בצפירה? דרך ארץ קדמה לתורה. קורה שבן אדם עושה טעות קורה. להגיע למצב של איום לרצח. הגזמתם".

  • עוד באותו נושא:
  • סתיו קצין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully