וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם בגילוי לב: "אני מנסה לאסוף את השברים"

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 16:25

עומר אדם הוא אחד מהאמנים הבולטים שנרתמו לעזור מתחילת המלחמה. שעות בודדות לפני יום העצמאות הוא משתף בכנות על הקושי לחגוג לאחר האובדן הגדול ביותר שידעה המדינה

מרים פרץ מבשרת לעומר אדם על זכייתו בפרס גיבורי העורף/יח"צ
עומר אדם בעצרת החטופים בתל אביב, 14 בינואר 2023. מטה משפחות החטופים, מערכת וואלה
עומר אדם בעצרת החטופים בתל אביב, 14 בינואר 2023/מערכת וואלה, מטה משפחות החטופים

יום העצמאות מביא איתו כל שנה רגשות מעורבים אצל אנשים רבים, בעיקר בגלל הסמיכות שלו ליום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אך השנה הכאב העמיק אף יותר בעקבות השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.

ברגע של גילוי לב, העלה הזמר עומר אדם, שנרתם לטובת החיילים עוד בימים הראשונים של המלחמה, פוסט כנה וחשוף לחשבון האינסטגרם שלו: "אנחנו המדינה היחידה בעולם שרק שלשום התאחדנו כולנו לצפות באירוויזיון, בעדן גולן שייצגה אותנו בכבוד והתרגשנו כשקיבלנו קולות עצומים מהקהל. יום אחרי אנחנו בוכים, כולם ביחד על האחים והאחיות הקדושים שנרצחו ונפלו לנו".

"והיום בערב אמורים לחגוג את יום העצמאות של מדינת ישראל, עצמאות שב 7 באוקטובר פגעו בה, רמסו אותה, שברו כל שיא! והכי עצוב שאחרי כל זה אנחנו העם היחידי בעולם שצריך להתנצל, להסביר ולתת תשובות לעולם ולכל מי שהתאחד נגדנו".

"התרגלנו לשמוח לדקה, לבכות שניה אחרי ואז שוב לאסוף את עצמנו. ועד שכבר אספנו - מתחילה צפירה ובמקום להתרכז בהמוני הנרצחים והנופלים, אנחנו בחששות שחלילה פתאום תהיה אזעקה ונצטרך להימלט למקום מוגן".

עומר אדם מניח תפילין. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עומר אדם מניח תפילין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

מדינת ישראל - קטונתי מלבקר, להבין או לכתוב בכלל משהו ממקומי הפשוט, אבל לדעתי העצמאות שלנו השנה, היא שננסה לאסוף את השברים, שנתחבק והכי חשוב שנהיה באחדות! כי זה הדבר היחיד שנשאר לנו! "אנחנו"! אוהב אתכם, תהיו גאים וחזקים. אין לנו מקום אחר. עם ישראל חי! מאחל בשורות טובות בע"ה", חתם.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully