וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס חוששת: "קיבלתי איומים על חיי"

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 18:26

קרן פלס הצטרפה למשלחת האירוויזיון במאלמו לא הרבה לפני חצי הגמר בו השתתפה עדן גולן ונחשפה למקרי אנטישמיות רבים במהלך התחרות

קרן פלס בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , תל אביב, 15 באפריל 2023. ראובן קסטרו
קרן פלס/ראובן קסטרו

קריאות הבוז הרועשות כלפיי ההופעה של עדן גולן בחצי הגמר ובגמר האירוויזיון ממש לא היו התקרית האנטישמית היחידה בה נתקלה המשלחת הישראלית למאלמו, שוודיה. קרן פלס, אחת מכותבי השיר שייצג אותנו וכוכבת בפני עצמה הייתה קורבן לאלימות ברשתות החברתיות גם כן.

"לא עברתי דבר כזה בחיים ולא דמיינתי שהמצב הוא ככה, באמת, מאוד כואב. אני את השוויצרי אהבתי בהתחלה, הבנתי שהייתה גם תקרית איתו, זה באסה. כאילו לא מספיק מה שהיה פה גם הוליכו אותנו דרך כולם לחדר מבודד ומרוחק, זה היה ממש הליכת הבושה", סיפרה לערב טוב עם גיא פינס.

"לא נעים אבל תקשיב אנשים בבית הצביעו לנו ובאמת אני לא חושבת שזה כולם, שזה מה שמעודד, צריך להמשיך לעשות את הדרך הזאת ולא להיכנע, ולא להתקפל בכאב, כי באמת כואב לנו, אבל אנחנו נמשיך, אנחנו נעלה מתוך זה".

פלס הוסיפה ושיתפה שבעקבות תרגומו והפצתו של הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא גם מצאה את עצמה מאויימת: "קיבלתי איומים על חיי, גם חלק בשפות שאני לא מכירה. המון המון טקסטים מזעזעים וגם מאוד ספציפיים. יודעים איפה אני מופיעה ומתי".

עדן גולן נציגת ישראל על במת גמר האירוויזיון 11 במאי 2024/באדיבות כאן11 ו-IBU

למרות זאת, הזמרת הודיעה שהיא לא מפחדת: "אני לא מאמינה שמישהו יטוס במיוחד אליי. יש אנשים שהם יותר על הכוונת ממנה. אני רק כתבתי את השיר ואין לי כוונה לפתוח בקריירה בינלאומית אז אין לי בעיה לפגוע ביחסי ציבור שלי באירופה. אם זה לא ישראלים, יהודים, או אוהבים אדם, שאוהבים אותנו באשר אנחנו בני אדם, הם באמת לא מעניינים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully