וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אביב גפן מתחתן ואנחנו יודעים מתי זה קורה

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 12:27

הזמר כבר הספיק להתחתן ולהתגרש פעמיים ועל הפעם השלישית שמעתם ממש כאן אצלנו בפרסום ראשון. כעת הגיע הזמן שנגלה לכם פרטים ראשונים על האירוע, אבל אל תצפו להזמנה. וואלה סלבס שושבינה ניצחית

אביב גפן מאורס - פלוסים/פלוסים / מערכת וואלה
אביב גפן ושרון קאופמן. צילום: באדיבות דה גרופ, עיבוד תמונה
אביב גפן ושרון קאופמן/עיבוד תמונה, צילום: באדיבות דה גרופ

על שרון קאופמן, החברה החדשה של אביב גפן קראתם כאן בוואלה סלבס לראשונה. כמובן שגם סיפרנו לכם לראשונה על כך שגפן הציע לה נישואים. כעת נגלה לכם מה התאריך שבחרו השניים לחופה, היכן זה יקרה וכמה אורחים צפויים להיות מוזמנים.

כזכור, גפן וקאופמן החלו לצאת לפני כשנה ולפני חודש בדיוק סיפרנו לכם על כך שהשניים לגמרי רציניים וטבעת כבר נשלפה ו"כן" מהיר לא איחר לבוא.

גפן, כזכור, היה נשוי לאילנה ברקוביץ ולאחר מכן לשני פרידן שאיתה הביא לעולם שני בנים, דילן ואליוט - אבל השניים החליטו שמספיק להם ונפרדו לאחר 23 שנים יחד.

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם שגם פרידן התארסה לבן זוגה המיליארד מריוס נכט, אחד ממייסדי צ'ק פוינט, אבל להבדיל מגפן וקאופמן, לשני ולארוס העשיר מאוד שלה עדיין אין תאריך לחתונה וזו בדיוק הסיבה שוואלה סלבס מעדכנת בפרטים.

אז תפתחו יומנים (טוב נו, לא באמת, כי רוב הסיכויים שאתם לא ברשימה ומיד תבינו למה) ותשריינו את יום שלישי 24 בספטמבר, כי זה היום שגפן וקאופמן יצעדו לחופה. הלוקיישן עדיין לא סגור סופית, אבל האירוע יתקיים ככל הנראה בביתו הפרטי של גפן בצפון תל אביב ויכלול כ-100 מוזמנים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully