וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל בספבלוב לקראת ערב יום הזיכרון: "אסור לנו ליפול"

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 9:30

ערב יום הזיכרון יתקיים ממש בעוד כמה שעות ויביא איתו תחושות קשות יותר מאי פעם. לקראת הרגשות הלא פשוטים אדל בספלוב ניצלה את במת הסטורי למסר מאחד

אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

זה ממש לא סוד שבשבת השחורה ובמלחמת חרבות הברזל איבדנו המון אנשים, שהיו עולם שלם ליקרים להם. היום (ראשון) בערב יתקיים טקס יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה הראשון מאז נכפתה עלינו המציאות החדשה והעויינת.

לקראת ציונו של יום הזיכרון היום ומחר, העלתה המשפיענית אדל בספלוב סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו העבירה מסר מלכד: "בוקר אור, יומיים קשים לפנינו, עוברים תקופה נוראית בעם שלנו. אסור לנו ליפול, חייבים אחדות ולא ניתן לחיות אדם האלה לשמוח בעצב שלנו! ליבי עם המשפחות, אפילו לא רוצה לדמיין מה הם עוברים".

לאחר מכן הוסיפה בספלוב גם תקווה ותפילה: "שהחטופים יחזרו הביתה במהרה אמן, בריאים בגוף ובנפש. שהחיילים שלנו יראו את המחבלים והם לא יראו אותו. אמן ואמן!", חתמה.

גם יוצא האח הגדול, אורי נגר התייחס לערב הקרב אתמול (שבת): "אני לא חושב שאנחנו יכולים להבין בכלל איזה יום זיכרון הולך לבוא עלינו, באוטומט אני בא לרשום שבוע טוב...", פתח את הסטורי שהעלה.

אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

"כמות האנשים שהולכים להיקרע מחר, לחוות יום שהולך להיות חלק משמעותי בחיים שלהם, לכל שארית חייהם. אמרו לאחרונה שהיום כל אחד מכיר מישהו שנפל או נרצח באסון הגדול, לדעתי היום כבר כולם מכירים כמה".

"יצא לי אישית בתקופה הזאת להכיר לא מעט משפחות מדהימות שחלקן עוד מהיום הראשון כבר קיבלו את הבשורה וחלקן קיבלו אותה כמה שבועות או ימים אחרי... הכאב הוא עצום, בתור בן לאבא שאיבד את אח שלו אני מכיר את זה קצת מקרב. אין יותר מידי מה להוסיף חוץ מלשלוח חיבוק ענק לכל אותן משפחות שאיבדו קרוב או מחכים לאחד או לאחת שיחזרו הביתה", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully