וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר הבנו שיצעקו לך בוז": אסי עזר ונועה קירל מרימים לעדן גולן

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 17:10

בעוד מספר שעות עדן גולן תעלה על בימת האירוויזיון במאלמו, נציגת ישראל בשנה שעברה ומי שהנחה את התוכנית בה נבחרה לייצג מחזקים אותה. וואלה סלבס תומכת לחימה

מתוך החזרה הגנרלית הראשונה של עדן גולן לקראת חצי גמר אירוויזיון 2024 במאלמו, 8 במאי 2024/יניב דורנבוש

כולנו נחשפנו (והתכווצנו)לסרטונים של עדן גולן מופיעה אמש בחזרה הגנרלית לקראת ההופעה שלה היום בחצי הגמר השני של תחרות השירה ומקבלת שריקות בוז, צעקות פרי פלסטין ואף דגלים פלסטיניים שמשום מה הצליחו להבריח לתוך האולם, על אף שנאסר.

מסתבר שגם היוניקורן שהיתה באותו מעמד בשנה שעברה, רק עם הרבה יותר אמפטיה הרגישה צורך לחזק את גולן, שבטח עוברת שעות קשות ומרגשות גם יחד.

נועה קירל מפרגנת לעדן גולן. מסך אינסגרם נועה קירל, צילום מסך
היוניקורן מרימה/צילום מסך, מסך אינסגרם נועה קירל
אסי עזר מפרגן לעדן גולן. מסך אינסגרם אסי עזר, צילום מסך
אסי עזר תומך/צילום מסך, מסך אינסגרם אסי עזר

"מחזיקה לך אצבעות ובטוחה שתייצגי את המדינה היום בגאווה ענקית!", כתבה קירל והמשיכה "זאת הבמה והמעמד הכי מרגש שיכול להיות."

מי שעוד נחלץ לעזרתה וגם על הדרך סיפר שזה היה לו ברור מראש שהיא תתקבל בבוז וגם על הדרך מייעץ לה לתעל את הדבר הזה לטובתה, הוא אזי עזר, מנחה הכוכב הבא לאירוויזיון, היכן שגולן התחילה את דרכה שהשיא כאמור קורה הערב ובתקווה במוצ"ש:

"עדן, אהובה אחת, שיהיה בהצלחה הערב". כתב עזר והמשיך "ברור לי שיהיה קשוח, כבר הבנו שיצעקו לנו בוז מהקהל, שינסו להרוס לך, להוציא אותך מריכוז. אל תתני להם, להיפך, קחי את האנרגיה השלילית שלהם ותהפכי אותה למנוע. תזכרי שאותם חראות הם לא העולם, אלא חיילים מאורגנים של מאבק נגד המדינה שלנו, מאבק עצוב ואבסורדי. ואני יודע, ברור לי, מהמעט שהספקתי להכיר אותך, שאת תעמדי בזה בגבורה, שאת תהיי שם זקופה, חזקה, ישראלית. את מצוינת עדן, הנציגה המושלמת, זמרת בחסד, פרפורמרית אדירה", עזר סיים עם מה שכולנו בעצם רוצים להגיד לגולן ברגעים אלו: "תצליחי! כולנו איתך, מאחוריך ולצידך. אסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully