וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא זוארץ חשף שהחמיץ את ההזדמנות הראשונה עם יעל בר זוהר

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 11:26

כיום גיא זוארץ ויעל בר זוהר אולי הפאוור קאפל הכי יציב של הביצה המקומית, אך למרות זאת, מתברר שמנחה הטלוויזיה פספס את ההזדמנות הראשונה שלו עם אם ילדיו

גיא זוארץ ויעל בר זוהר. ניר פקין,
גיא זוארץ ויעל בר זוהר/ניר פקין

מנחה "הישרדות", גיא זוארץ, נמצא כרגע בצילומי העונה החדשה של תוכנית הריאליטי שבשבילה היה צריך להיפרד לבינתיים מאשתו יעל בר זוהר ומהילדים שלהם אחרי שהעבירו יחד את חופשת חג הפסח על האי הטרופי.

יכול להיות שהמרחק עשה את שלו, כי על פי הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, זוארץ הותקף בנוסטלגיה וגעגועים לאהובתו: "פשש ינואר 1998, אני בן 23 הצטרפתי לעונה החמישית של רמת אביב ג', צעיר נלהב ונרגש מהופעה ראשונה בטלוויזיה וכשקיבלתי את התסריט הבנתי שאני הולך לשחק עם האחת שרון לינוביץ'", העלה הכוכב זיכרונות.

"וואו, לעמוד מול יעל בר זוהר הכוכבת הכי גדולה במדינה, הכי מגה מגה שאפשר. ביום הצילומים הראשון שיחקתי אותה הכי קול, הכי לא מתלהב שיש אבל ברור שעפתי עליה, ברור שהרגשתי מקרוב את האור הגדול שלה, את האנושיות מתחת ליופי הכובש והמפיל לסתות. רק שגבר קלאסי, לא מראה כלום, גבר קלאסי מפחד לנסות לשמוע לא".

הסטורי של גיא זוארץ על יעל בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גיא זוארץ/צילום מסך, אינסטגרם

"5 שנים קדימה נפגשנו שוב על בימת התיאטרון הלאומי ושם כבר אי אפשר היה לעצור את מה שהיה אמור לקרות", הודה זוארץ שלא היה לו מספיק אומץ לגשת בפעם הראשונה בה פגש את אשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully