וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל שלא מצליחים לפרגן": בת הזוג של רביב כנר מגיבה

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 15:54

נראה שאמירותיה של דניאל גרינברג על כך שאייל גולן ראוי קצת יותר מאלו שנבחרו להדליק משואה, לא מתקבלים בשתיקה אצל הקרובים לאלו שדווקא כן. מה קורה שם? וואלה סלבס פופקורן

רביב כנר מעדכן מהמילואים. אינסטגרם, צילום מסך
בת הזוג יוצאת להגנת הזמר/צילום מסך, אינסטגרם

הסטורי הויראלי של דניאל גרינברג, בו טענה שלאבי ילדיה, אייל גולן, מגיע להדליק משואה על כל פועליו וכל תרומותיו לעם, הפך לויראלי מהרגע בו שוגר לרשתות החברתיות. מי שפחות התחברה למסר זו מיה גפן, בת הזוג של רביב כנר, אחד שדווקא כן נבחר להדליק משואה בטקס המרכזי בהר הרצל.

"בעולם מקביל" כך בחרה מיה להתחיל את הסטורי - כעקיצה לפתיח של דבריה של גרינברג והמשיכה: "חבל שאנחנו עדיין לא מצליחים לפרגן. תמיד יהיו ובהחלט יש אנשים שמגיע להם. נבחר מישהו שבאמת ראוי לכך".

מיה גפן בת הזוג של רביב כנר יוצאת להגנתו על בחירתו להדליק משואה. מסך אינסטגרם מיה גפן, צילום מסך
"בעולם מקביל" - עקיצה לגרינברג/צילום מסך, מסך אינסטגרם מיה גפן

כזכור בן זוגה של מיה, כנר, גוייס למילואים כבר בשבעה לאוקטובר ונלחם עם הצוות שלו. מלבד זאת, גם תרם כשהגיע לבסיסים לשמח חיילים והכל כמובן בצניעות המאפיינת את האמן - שרחוק מלשתף בחייו האישיים.

"יש אנשים שעושים בשקט וזה לא מוערך פחות, בעיניי יותר" כתבה מיה וגם כאן שלחה עקיצה קטנה וחתמה בזה שכתבה כי "אין כמוך וכמו הערכים שלך. אתה גאווה". נזכיר שבאחד הסטוריז שלה לאחר מכן היא ציינה כי כנר הוא חבר טוב שלה "והוא מושלם", מה שכנראה לה הספיק לגפן - שעקצה והרימה לבן הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully