וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין כהן העלתה תמונה בבגד ים וחטפה: "בערב יום השואה פוסט כזה?"

7.5.2024 / 8:40

יוצאת תוכנית הריאלטי "הדוגמניות" וגרושתו של גיסנו, נירו לוי, מתגוררת בשנים האחרונות בלוס אנג'לס וכנראה שהבדלי השעות בין הארצות גרמו לסערה אצלה באינסטגרם. וואלה סלבס מאוחדת

קארין כהן. מתוך האינסטגרם של קארין כהן, צילום מסך
הבדלי השעות גרמו לבלבול?/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של קארין כהן

"ערב יום השואה - יום משמעותי לכל היהודים בעולם! תמונות כאלה הן פחות מתאימות ליום הזה". זו אחת התגובות שקיבלה קארין כהן לאחר שהעלתה סדרת תמונות שלה בבגד ים לעמוד האינסטגרם שלה.

כהן, שחיה בעשור האחרון בלוס אנג'לס שם היא מגדלת את שתי בנותיה, רגילה להצטלם כשהיא לבושה, עם מעט בד מהרגיל. בימים רגילים היא מקבלת לא מעט מחמאות על כך, בכל זאת לא כל אחת נראת ומתלבשת באופן הזה אחרי שתי לידות, אבל אתמול זה היה אחרת.

קארין כהן. מתוך האינסטגרם של קארין כהן, צילום מסך
מה גיסנו יגיד?/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של קארין כהן

כמו כל פוסט של כהן, גם הפעם היו לא מעט תגובות מחמיאות, אבל אי אפשר היה להתעלם מאלו שהביעו כעס על כך שבערב יום השואה כהן בחרה להעלות תמונות מנותקות כשהיא בבגד ים.

"בערב יום השואה להעלות פוסט כזה.. נשגב מבינתי" כתבה עוקבת אחרת. כהן לא שתקה והגיבה לה על כך: "אני נמצאת באמריקה, כעת עדיין בוקר. האמיני לי שאני לא צריכה תזכורת ומודעת לכך שערב יום השואה יתקיים היום".

ההתכתבות לא הסתיימה כאן, כי קארין, שרגילה למשוך אש בעקבות הבגדים אותם היא בוחרת ללבוש, המשיכה וענתה לאותה עוקבת: "ממש כאילו חיכית לרגע שאעשה טעות כדי להגיב.. אבל לפרגן ככה סתם על פוסט שעולה בזמן מתאים? לעולם לא עצרת להגיב. נקודה למחשבה".

לזכותה של קארין יאמר, שבזמן שהעלתה את התמונות החושפניות, השעון בעיר המלאכים שבארה"ב הראה בוקר, בזמן שבשעון ישראל ערב יום השואה כבר נכנס וההתנהלות שלה הייתה לגבי בתמימות והיא ידועה כאחת שמכבדת ימי זיכרון ואף פועלת לא מעט למען ההסברה הישראלית מעבר לים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully