וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליט האח הגדול יוצא נגד הבחירה ביוסף חדאד להדלקת המשואה

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 11:51

יוצא העונה השנייה של האח הגדול ניר אבישי כהן, התנגד לבחירה ביוסף חדאד, שעסק בהסברה לאורך כל המלחמה, להדלקת המשואה ותקף בשיא חוצפתו: "משקר על מה שישראל מעוללת לפלסטינים". וואלה סלבס נגעלת

יוסף חדד הותקף באגרופים בהפגנה בניו יורק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניר אבישי כהן נגד יוסף חדאד. X / באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
ניר אבישי כהן נגד יוסף חדאד/עיבוד תמונה, X / באדיבות המצולמים
הפוסט של נטלי דדון נגד ניר אבישי כהן. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של נטלי דדון נגד ניר אבישי כהן/צילום מסך, אינסטגרם

את ניר אבישי כהן אתם אולי זוכרים מהעונה השנייה של "האח הגדול" - ואולי גם לא. כך או כך, כיום איש הצבא מגדיר את עצמו בתור "שמאלני, מושבניק, רב סרן במילואים, רץ למרחקים ארוכים ומחבר הספר "Love Israel Support Palestine"", על פי הפרופיל בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר).

בציוץ שהעלה לאותו הפרופיל לאחרונה תקף את הבחירה ביוסף חדאד, שעסק בהסברה בינלאומית לאורך כל המלחמה: "ברכות ליוסף חדאד על הבחירה בו להדליק משואה ביום העצמאות. חדאד, שמסתובב בעולם ומכחיש את הכיבוש הישראלי".

"משקר במודע על מה שישראל מעוללת לפלסטינים בשטחים הכבושים, הוא האדם שמייצג את פרצופה המכוער של המדינה. ראוי לחברה שחייה בשקר ומתעלמת מעוולותיה שחדאד יהיה זה שידליק משואה", הטיח.

בתגובה לדברים שלו העלתה המשפיענית נטלי דדון את הפוסט המדובר לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "לא נושמת! לא לקנא מותק. רוצה לחיות בשקר תפדאל, הצד הנכון של ההיסטוריה לא מתאים לכל אחד, אם אתה יודע למה אני מתכוונת", עקצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully