וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירן בוזגלו ומשפחתה הזדעזעו: "תמונת עירום שלי מופצת ברשת"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 10:18

משפיענית הלייף סטייל מירן בוזגלו נחשפה לתמונת עירום פיקטיבית שלה והחליטה לשתף את בעלה ואת ילדיהים לפני שהם יראו את התמונה בעצמם. איך הם הגיבו?

מירן ומאור בוזגלו עם הילדים. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מירן בוזגלו ומאור בוזגלו עם הילדים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אנחנו נמצאים בתקופה בה יכולות המניפולצית שאפשר לעשות לתמונות או סרטון נמצאת בשיא של כל הזמנים. אם זה פוטושופ, או כל תוכנת עריכה שיכולה לעלות על דעתכם, למרות הדברים היפים שאפשר לייצר - יש מי שמנצלים זאת לרעה.

משפיענית הלייף סטייל מירן בוזגלו קיבלה אמש (שבת) הודעה מזעזעת במיוחד, בה אחת מהעוקבות סיפרה לה על תמונת עירום מזוייפת שלה שמסתובבת ברשתות: "היי אהובה שבוע טוב, אני לא יודעת אם יש מה לעשות עם זה, אבל שולחת לך בכל מקרה".

הבת שלי קיבלה בקבוצה של הווצאפ של השכבה סטיקר שלך עירומה, פוטושופ שעשו כנראה. היה לי חשוב לעדכן כי אולי יש דרך לחסום או לדווח על זה, בשביל שיוסר מהמדבקות". בוזגלו התקשתה להאמין למה ששלחו לה וכתבה: "אני בשוק ממה שקיבלתי עכשיו".

הצעד הבא של משפיענית הלייף סטייל היה לחשוף את התמונה המזוייפת בפני הילדים שלה כדי להסביר להם שלא מדובר באמם, אלא מניפולציה שעשה איש לא נחמד - בלשון המעטה. כמובן שהילדים התקשו לקבל את העובדה שמישהו עשה משהו כל כך נורא לאמא שלהם והביעו את הרגשות שלהם בהתאם.

הסטורי של מירן בוזגלו/אינסטגרם. צילום מסך

"טוב יצאתי קצת מהשוק, אני חייבת להגיד שכשהיא שלחה לי את הסטיקר התכווצתי כולי, הייתי בשוק. זה נוראי, זה מזעזע", אמרה מירן בסרטון נוסף שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה יחד עם בעלה, כדורגלן העבר מאור בוזגלו, שהוסיף: "הייתי חיוורת, לא שמת לב והיית חיוורת".

"אני לא ידעתי איך להגיב", הודתה מירן, "כמובן שישר שיתפתי את הילדים כי פחדתי שהם יקבלו את זה בטלפון שלהם, להסביר להם שזה לא הגוף שלי. עכשיו, אני אישה בוגרת ודיי חזקה, כמה שאפשר, ואני עוד יכולה להתמודד עם זה".

"תחשבו על בחורות צעירות שפתאום נחשפות לדבר כזה ופשוט נכנסות מתחת למיטה ולא יוצאות, ובוכות ועוברות פשוט סרט אימה", אמר מאור ומירן חיזקה: "כמה צריך לחשוב לפני שעושים שטות כזאת?". "בדיוק בגלל זה רצינו לשתף אתכם, זה היה לנו מאוד מאוד חשוב", הדגיש כדורגלן העבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully