וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית חדד מברכת את בתה ליום הולדתה: "תודה לבורא שנולדת"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 8:22

שרית חדד ריגשה רבים אחרי שחשפה את המשפחה היפה שלה ושל תמר יהלומי. לכבוד יום ההולדת הרביעי של בתן, הזמרת הקדישה כמה רגעים וכתבה ברכה מרגשת במיוחד

שרית חדד יצאה מהארון/גל הללי
בתה של שרית חדד כשהייתה קטנה. אינסטגרם, צילום מסך
איזה חדודים! בתן של שרית חדד ותמר יהלומי כשהייתה תינוקת/צילום מסך, אינסטגרם
שרית חדד, תמר יהלומי והמשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה משפחתית. שרית חדד, תמר יהלומי והבנות/צילום מסך, אינסטגרם
שרית חדד ובתה. אינסטגרם, צילום מסך
מתוקות! שרית חדד ובתה/צילום מסך, אינסטגרם

היציאה מהארון של שרית חדד התקבלה בחיבוק גדול על ידי המעריצים שלה וההתרגשות מחיי המשפחה שהקימה יחד עם בת הזוג תמר יהלומי, הצליחה לסחוף כל פעם מחדש עם כל נסיכה חדשה שהצטרפה לשבט הבנות.

לכבוד יום הולדתה הרביעי של בתה, העלתה חדד מקבץ תמונות יחד עם ברכה מתוקה: "זה לא במקרה שמהמבט הראשון ידענו שזה יהיה שמך, את השיר היפה ביותר שנכתב. אחרי כל יום ארוך, בחיבוק שלך תמיד נמצא את המקום הרגוע ביותר. חכמה, טובת לב, אהובה על כולם. אין אדם אחד שלא נשבה בחיוכך".

"הלוואי שנזכה לראות אותך מחייכת כל החיים, שתגדלי להיות כל מה שתחלמי, שתדעי שגם השמיים הם לא הגבול ושתמיד יהיה מאחורייך שריון עטוף באהבה אינסופית. מזל טוב שמש שלנו. תודה לבורא שנולדת תודה שהנשמה שלך בחרה דווקא בנו להיות לך משפחה", חתמה האם הגאה את האיחולים המרגשים.

כזכור, בחג החנוכה האחרון שיתפה הזמרת תמונה משפחתית ראשונה יחד עם כל בנותיהן, שירה, נויה ואדל הקטנטנה שהגיעה לעולם לפני כבר יותר משנה. "נר אחרון של חנוכה והחג הראשון יחד עם אדל שלנו. תודה לאל על שלושת הניסים הפרטיים של חיינו. חג שמח", כתבה בזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully