וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגיע לכם ה-7 באוקטובר": הכלה מורן בן אסולין הותקפה פיזית

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 17:51

מורן (מירן) בן אסולין, הכלה ששיגעה את עומר אדם בחתונתה, ולאחרונה שינתה את שמה אמנם רגילה להיות בכותרות - אבל לכותרת הזו היא ממש לא ציפתה: אתמול היא הותקפה פיזית על ידי עובד ערבי שקילל ואף נתן לה סטירה. אולי היא צריכה לחשוב שוב על השם החדש...

מאז הסרטון המפורסם שלה על הבמה בחתונתה לצד עומר אדם שהופיע, מורן (מירן) בן אסולין הספיקה להתגרש, לשנות את שמה הפרטי למירן, להתארס שוב, להיפרד ואז לקבל החלטה לרדת מהארץ לטובת מיאמי - אבל לסיפור הבא היא לא נערכה בהתאם. מירן, המתגוררת בקרית גת, היתה בדרכה לעבודתה ונתקלה בפועל עבודות עפר שלטענתה הטריד אותה (לכאורה) ואף תקף אותה פיזית. חכו, זה רק מתפתח.

כשאותו פועל ניסה לצלם אותה, מירן טוענת כי היא הוא העיף לה את הטלפון מהיד, קילל אותה נמרצות ואף נתן לה סטירה. היא כמובן, צלצלה מיד למשטרה והגישה תלונה. וואלה סלבס יצרה קשר עם הכלה המפורסמת על מנת להבין מה בדיוק קרה שם.

מורן בן אסולין מסיבה עופר ניסים. עידו סיטבון,
ידעה ימים שמחים יותר. מירן בן אסולין/עידו סיטבון

היי מורן, סליחה, מירן, את בסדר?

"הפועל קרץ לי והחל לצחוק ואז השפריץ מים על הרכב שלי כשהחלונות היו פתוחים. מדובר בצינור תעשייתי כך שכל הרכב שלי הוצף במים".

למה הוא עשה את זה?

"ירדתי מהרכב ושאלתי אותו למה הוא מתנהג ככה ואז הוא התחיל לקלל אותי בערבית מילים שאפילו אני מתביישת לחזור עליהן כאן. ואז הוצאתי את הטלפון כדי לתעד ולהתלונן ואז הוא העיף לי את הטלפון ושבר ליאת המסך ונתן לי כאפה לפנים".

התלונה של מורן בן אסולין. יחצ,
"הגיע לכם": התלונה של מירן בן אסולין/יחצ
"מגיע לכם" העובד ערבי תקף את מורן בן אסולין. וואלה סלבס, תמונות גולשים
"מגיע לכם" העובד ערבי תקף את מורן בן אסולין/תמונות גולשים, וואלה סלבס

אנחנו בשוק, לא היו שם אנשים שעזרו לך להתגונן מפניו?

"מנהל העבודה שלו ראה הכל וברח. אח"כ הגיע עוד פועל שעבד איתו והתחיל לצעוק ולהשתולל ואמר שמגיע לנו את מה שעברנו בשביעי באוקטובר".

מה????

"כן כן, למזלי עברה בדיוק משטרה שראתה את ההתרחשות והשוטרים לקחו אותי לתחנה כדי להגיש נגדו ונגד העובד השני תלונה. שלחתי להם את כל החומרים כולל התמונות של האנשים שעשו את זה. אני מקווה שהם ישלמו על כך את הדין".

"מגיע לכם" העובד ערבי תקף את מורן בן אסולין. וואלה סלבס, תמונות גולשים
הותקפה על ידי פועל ערבי והגישה תלונה/תמונות גולשים, וואלה סלבס

וואלה סלבס פנתה לחברה בה מועסק אותו פועל שתקף את מירן:

היי, רצינו לבדוק האם לאחר התקיפה של מירן בן אסולין העובד שתקף והעובד השני שאמר לטענתה שה-7 הגיע לנו, ימשיך להיות מועסק אצלך?

"הוא לא עובד חברה, הוא קבלן משנה אצלי"

ו….?
ניתוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully