וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי הורביץ, גרושתו של המיליונר חיים הורביץ בטייטל חדש

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 16:06

נעמי הורביץ, שהייתה נשואה למיליונר חיים הורביץ וגם כיכבה בדוקו ריאלטי גולסטאר, שינתה סטטוס בגיל חמישים. וואלה סלבס רי-בראנד

נעמי הורביץ. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לא נראת יום מעל 27, איפה מעיין הנעורים שלך? נעמי הורביץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
הסטורי של נעמי הורביץ. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נעמי הורביץ/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של נעמי הורביץ. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נעמי הורביץ/צילום מסך, אינסטגרם

כולנו הוקסמנו מסיפור סינדרלה של נעמי הורביץ ומי שהיה בעלה, חיים הורביץ, מייסד ודירקטור "CH Health" ובנו של אלי הורביץ, המנכ"ל המיתולוגי של חברת טבע. נעמי, שהחלה כעובדת בביתו של חיים, התאהבה בו והוא בה, השניים התחתנו ונראה שהם היו חיים באגדה שקמה לתחייה.

לפני כשש שנים הם החליטו לפרק את החבילה והתגרשו, שניהם המשיכו הלאה וכעת, כשהיא כבר תקופה ארוכה מתחת לרדאר התקשורתי, נעמי הפכה לסבתא לאחר שבתה החרדית, עדן בת ה-27, ילדה את הבייבי הראשונה והבכורה שלה במקסיקו אך הורביץ עצמה נמצאת בתאילנד, שם היא חיה.

"ברוכה הבאה לעולם נכדתי היקרה, אני מאוהבת בך מהרגע הראשון" כתבה נעמי בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והמשיכה: "המסע שלך בעולם יהיה מהנה, מבטיחה להיות לצידך לעולם".

נעמי איך את מרגישה עם הטייטל החדש?

"אני מסתכלת על התמונות של התינוקות ולא מפסיקה להתרגש. חבל שאנחנו כל כך רחוקות ואני לא יכולה לחבק אותה, אני מקווה שבקרוב מאוד ניפגש. אני מסתכלת עליה שעות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully