וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא נגמר: דורין אטיאס ואורטל עמר עונות לאדל בספלוב

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 15:31

יוצאת האח הגדול עומר קינן חשפה כוויות בפניה בעקבות שימוש במוצר שקידמה אדל בספלוב. עכשיו, דורין אטיאס ואורטל עמר נכנסות לאירוע

אדל בספלוב דורין אטיאס עומר קינן. ניר פקין/אינסטגרם, עיבוד תמונה
אדל בספלוב דורין אטיאס עומר קינן/עיבוד תמונה, ניר פקין/אינסטגרם

הסטורי של יוצאת האח הגדול עומר קינן נגד המשפיענית אדל בספלוב המשיך לצבור תאוצה והצליח להסעיר את הדוגמנית טהוניה רובל והיא ממש לא היחידה. אמש (שלישי) העלתה דורין אטיאס פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו צחקה על הנושא ו"פרסמה" תכשיר בשם "קרם חור תחת", שכותרתו הייתה: "פראייריות לא מתות, הן רק מתחלפות" והוסיפה: "עלול לגרום לכוויות".

מי שעוד שוחחו על הנושא הם אורטל עמר וליאור דיין בתוכניתם ברדיו לב המדינה: "היא מוכרת מוצר שלא היא פיתחה, אלא מוצר של חברה. זאת אומרת, היא מקנה לך את ההנחה, אתה לא יכול לבוא אליה בטענות", אמרה עמר.

"בוא נתקשר לרותם סלע על בנק דיסקונט כי פקיד דיבר אליה לא יפה", הוסיפה, "אה! אז מה היא רוצה ממנה?" שאל דיין, "חשבתי שזה ליין שלה כמו שיש ליין איפור של נועה קירל". "סתם נפלה עליה, מה זה? בואי בטענות לחברה. מה את רוצה מאדל? בחייאת", ענתה עמר.

אורטל עמר וליאור דיין. אינסטגרם, עיבוד תמונה
ליאור דיין ואורטל עמר/עיבוד תמונה, אינסטגרם

"זה קטנוני ברמות", קבע מנחה תוכנית הרדיו. "סתם רצתה כותרת על חשבונה. כל הזמן מחפשים אותנו, על חשבון המשפיעניות. לאן נגיע?", חתמה אורטל.

וואלה סלבס ניסתה למרוח קרם לילה אבל שום דבר כבר לא יעזור לה בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully