וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: דני קושמרו ובת הזוג שלו נכנסו לאירוע

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 15:38

בחצי שנה האחרונה אנחנו רואים לא מעט את מגיש החדשות דני קושמרו, אך לצערנו לא בנסיבות טובות. אתמול ראינו אותו מחוץ למסך והוא גם לא היה לבד. וואלה סלבס זוגית

דני קושמרו מפתיע את יונית לוי כשהוא מופיע בסוף המהדורה שהיא הגישה עם זר, במלאת 20 שנה לתחילת דרכה גמשית המהדורה המרכזית, ומפנה לסרטון שהוכן עבורה עם רגעים נבחרים מעבודתה העתונאית בחדשות 12/חדשות 12
דני קושמרו ואנג'ליקה. רפי דלויה,
דייט נייט. דני קושמרו ואנג'ליקה/רפי דלויה
דני קושמרו ואנג'ליקה. רפי דלויה,
דני קושמרו ואנג'ליקה/רפי דלויה

אחרי כל המהדורות בהן כיכב, הרבה יגידו שהתאהבו בנוכחות המרגיעה של מגיש החדשות דני קושמרו וחלק אפילו יטענו שהוא בכלל אבא שלהם, אך אין סיבה להאמין להם כי מגיש החדשות הוא אב לשני בנים ובת, ולא לקח חלק ביצירת כל עם ישראל.

אמש, התקיימה פרימיירת הסרט "יוני אפס" בבימוי של ג'ייק פאלטרו, שהוא גם במקרה אח של גווינית' פאלטרו. אז נכון, הבמאי ואחותו לא הגיעו לאירוע הנוצץ, אבל מי שדוקא כן כיבדו בנוכחותם היו קושמרו ובת הזוג שלו אנג'ליקה, שממש - אבל ממש - לא מרבה להגיע עימו לאירועים מתוקשרים.

אם תהייתם מה גרם למגיש החדשות העסוק ולאשתו, שנמנעת מאירועים מתוקשרים, להגיע לפרימיירה, אז מתברר שהתשובה היא פשוטה ושאנג'ליקה מפיקת הסרט, מה שאומר שהתפקיד מחייב. כזכור, השניים לא התחתנו אך ב-2019 הביאו יחד את בתם המשותפת יעל, אחות לשני בניו של קושמרו מנישואיו הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully