וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום רונה לי: מי תהיה השופטת החדשה ברוקדים עם כוכבים?

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 13:45

רונה לי שמעון, הרקדנית והשחקנית ששפטה ברוקדים עם כוכבים, נאלצה לוותר על העונה הקרובה בשל אילוצים וצילומים מעבר לים, לאחר בורסת ההימורים סביב המחליפה הפוטנציאלית - נמצאה האחת. וואלה סלבס פסדובלה

רונה לי שמעון התעצבנה ב-"רוקדים עם כוכבים". 3 ביולי 2023/קשת 12
רונה לי שמעון לאה ינאי. ניר פקין יח"צ קשת 12, עיבוד תמונה
רונה לי שמעון ולאה ינאי/עיבוד תמונה, ניר פקין יח"צ קשת 12

כשנחשפה העובדה כי רונה לי שמעון, אחת השופטות הדומיננטיות של התוכנית האהובה שגם מנצחת על בסיס קבוע בטבלאות הרייטינג, נאלצת לוותר על החשיפה, זמן המסך ובעיקר על לא מעט כסף, כולנו היינו בהלם, שכן שמעון פרצה לחיינו מתוכנית הריאלטי "נולד לרקוד" ומתבקש שתמשיך כשופטת בתוכנית ריקוד כל כך מצליחה.

אבל צילומים מעבר לים לתקופה שלושה חודשים גרמו לה לוותר על כיסא השיפוט ועל התפקיד הנחשק, מה שהעלה את השאלה הבוערת - מי תיכנס במקומה? שם מוכר אחד שהיה חזק על הפרק וגם מתבקש הוא של דנה פרידר שכזכור, גם היא התגלתה בנולד לרקוד ובעיקר שם שמביא איתו הרבה פרסטיז', בכל זאת בת הזוג של יהודה לוי ושחקנית עסוקה לכשעצמה, אבל לא.

מי שקיבלה את התפקיד היא מישהי הרבה פחות מוכרת ממנה (כרגע לפחות), לאה ינאי. ינאי היא רקדנית בלט לשעבר ובעיקר בעלת רזומה עשיר בכל הקשור לעולם הריקוד, אך פחות בעולם הטלוויזיה. השופטת החדשה היא גם אחותה של מורן ינאי, שנחטפה לעזה וחזרה בעסקת השבויים.

וואלה סלבס ניסתה פסדובלה אבל החליטה להישאר בסוף עם הפבלובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully