וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביעות? אביב גפן סרב לחגוג את הסדר, אבל את המימונה דווקא כן

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 21:35

אביב גפן הצהיר שלא יציין את ליל הסדר וקיבל לא מעט ביקורת, בין היתר גם ממגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין. למרות ההכרזה, הזמר לא שכח להגיע למסיבת המימונה עם ארוסתו

בווידאו: "מיליארד טועים" - אביב גפן בהופעה בפארק הירקון/צילום: ניב אהרונסון
אביב גפן, שמעון ריקלין. ראובן קסטרו
שמעון ריקלין נגד אביב גפן/ראובן קסטרו
אביב גפן ושרון קאופמן. באדיבות דה גרופ,
אביב גפן ושרון קאופמן בחגיגות המימונה אמש (ג')/באדיבות דה גרופ

"לראשונה בחיי לא אעשה סדר פסח. מבחינתי אין 'חג חירות' בזמן שיש חטופים בעזה", הודיע הזמר אביב גפן ברשתות החברתיות לפני ליל הסדר. בתגובה, הטיח בו מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין: "הצביעות של האנשים הללו, כמו אביב גפן. השנאה שלהם ליהדות בכל פעם מסיבה אחרת. אין לתאר".

"ללונה פארק אפשר ללכת ולהנות, לקיים הופעה בפארק הירקון זה גם בסדר אבל לחגוג את ליל הסדר אסור. אז אתה אל תחגוג. אנחנו כן נחגוג, נתחבר לשורשיות, ללאומיות וליהדות שלנו ואתה יכול להמשיך לצעוק גוועל", אמר ריקלין.

למרות דעתה של וואלה סלבס על מגיש ערוץ 14, היא יודעת לזהות חלקי אמת כשהיא רואה אותם, כי גפן אכן הגיע אמש (שני) למסיבת המימונה עמוסת הסלבס יחד עם ארוסתו שרון קאופמן, שעל אירוסיהם שמעתם פה לראשונה.

הזמר מעולם לא הסתיר את דעותיו הפוליטיות ובגלל זה אולי גם היה "טרף קל" לריקלין. רק לפני כמה שבועות ביקר גפן את ראש הממשלה: "חצי שנה שהמנהיג שלנו עומד על הגשר ומביט תחתיו בנהר הדמים, הגעגועים והדמעות", הטיח בפתיחה והמשיך: "הוא לא יזוז, כי לאן שלא יחצה את הגשר הוא יאבד את השלטון, אז עדיף לעמוד על הגשר ולאבד אותנו", חתם.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully