וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינת ארליך נגד פאנליסט תכנית "הכרישים": "שים מלתעות"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 14:37

"הכריש" אורן דוברונסקי הוציא טענה מקוממת, שיש לנצח את המלחמה גם במחיר חייהם של החטופים ועינת ארליך לא עברה על זה בשתיקה

עינת ארליך נגד אורן דוברונסקי. אינסטגרם/קשת 12, עיבוד תמונה
עינת ארליך נגד אורן דוברונסקי/עיבוד תמונה, אינסטגרם/קשת 12

המצב הביטחוני מלא חוסר הוודאות בו אנחנו נמצאים כבר מעל לחצי שנה הצליח להחזיר את מדינת ישראל לנקודת ההתחלה ומרגיש כאילו האחדות היא לא יותר מסיסמה ריקה. הטונים ממשיכים לעלות והקיצוניים רק מקצינים יותר.

מי שהצליח לטלטל לא מעט גולשים בפוסט שהעלה הוא פאנליסט "הכרישים" אורן דוברונסקי. בתוך כל הנאום הארוך הוא קרא בין היתר למפקדים בצה"ל: "תתעלמו מרעשי הרקע החיצוניים ותפעלו בכוח החזק ביותר עד כה. עוד יותר חזק מאשר פעלתם בשאר הגזרות. שימרו על חיי החיילים שלנו כמה שניתן. כשיש התלבטות בין סיכון חיילינו או האוכלוסייה בעזה לא צריך לחשוב פעמיים".

"בטחון חיילינו קודם לכל. האוכלוסייה הפלסטינית לא צריכה בכלל להיות באזורי הקרבות ואם היא בוחרת להישאר בניגוד להוראות אז היא זאת שמתאבדת. כשיש אפשרות להפציץ מהאוויר עשו זאת כמה שיותר!", והדגיש: "לפעול בעוצמה כאילו אין לנו שם חטופים. קרוב לוודאי שהם שמורים במנהרות כקלף היקר ביותר לביטחון צמרת החמאס ולכן אין דאגה לפגוע בהם מעל פני השטח".

אורן דוברונסקי. קשת 12, צילום מסך
אורן דוברונסקי/צילום מסך, קשת 12

"את המלחמה הזאת צריך לנצח בכל מחיר ואת חמאס להשמיד עד אחרון מפקדיו וחייליו, גם תוך כדי סיכון שחלק מהחטופים לא יחזרו. אין מה לעשות. זה נורא כואב אבל ככה זה במלחמה. ניצחון החמאס היא המטרה העליונה".

"באופן שנישמע פרדוקסאלי, אני מאמין שהסיכוי הטוב ביותר להחזיר חטופים היא דרך מבצע צבאי מטורף ולא מתפשר. רק כשראשי החמאס ירגישו שהחרב על צווארם ממש ממש, הם יעשו משא ומתן אמיתי להחזרת החטופים, עד אז הם משחקים איתנו", חתם את הדברים מעוררי המחלוקת

מי שממש לא הייתה מרוצה מהאמירות הקשות של דוברונסקי היא עינת ארליך, שהעלתה מסר זועם במיוחד לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
עינת ארליך יוצאת נגד אורן דוברונסקי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עינת ארליך/צילום מסך, אינסטגרם

"בוא נאמר שכריש אתה לא!", פתחה ארליך עם עקיצה והמשיכה: "מה שכן, ממליצה לך לשים מלתעות בפה מפיק המרגליות שלך", חתמה עם אימוג'י מקיא כדי להביע אתה גועל שחשה מדבריו של פאנליסט תוכנית הריאליטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully