וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר על המחאות נגד ישראל: "אין מקום לתומכי טרור"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 9:59

בנות משפחת קרדישאן - ג'נר ממשיכות להביע את תמיכתן במדינת ישראל, אך קייטלין ג'נר לקחה את התמיכה שלה בישראל צעד אחד קדימה. וואלה סלבס ציונית

הפוסט של קייטלין ג'נר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפוסט של קייטלין ג'נר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

קשה להתעלם מהשפעת המלחמה בארץ על שנת הבחירות בארה"ב, בה מתמודד הנשיא הנוכחי ג'ו ביידן מול הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ. הספורטאי האולימפי לשעבר ואביהן של כוכבות הריאליטי קיילי וקנדל ג'נר, קייטלין ג'נר, היא אחת מהתומכות הבולטות של הנשיא לשעבר ולקראת יום הבחירות המתקרב העלתה מסרים שלא משתמעים לשתי פנים.

"אין מקום לתומכי טרור ולאוהבי חמאס בארה"ב", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מתועדת מניפה אצבע משולשת למפגינים והמשיכה: צאו מארה"ב לעזאזל. בואו לשים קץ לטירוף הזה על ידי הצבעה לדונלד טראמפ, להשבת החוק והסדר, כמו גם שלום עולמי".

אך זה ממש לא הדבר היחידי שהיה לה להגיד בנושא. ג'נר הוסיפה והעלתה צילום מסך של סרטון שהועלה לאינסטגרם של אחד מהאנשים שהיו במחאה הפרו-פלסטינית עם אמירה חד משמעית וחסרת פחד אל מול האיומים וקריאות ה"בושה" שליוו אותה.

קייטלין ג'נר בהפגנה פרו-פלסטינית/אינסטגרם

"אני תומכת בישראל כל חיי ואני חסרת פחד אל מול תומכי הטרור הפחדנים של חמאס! הדבר היחיד שיש למחות עליו הוא חמאס! שלא תטעו, אלה ממש לא מחאות שקטות או שלוות", הטיחה במפגינים האלימים שהיו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully