וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד שווימר יצא להגנתם של סטודנטים יהודים בחו"ל

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 10:35

בזמן שהאנטישמיות ברחבי העולם ככלל ובאוניברסיטאות בפרט הופכת לאיום ממשי על חייהם של יהודים ברחבי העולם, כוכב חברים הוציא מסר בניסיון להגן עליהם ולחזק את רוחם. וואלה סלבס כחול לבן

הפוסט של דיוויד שווימר/אינסטגרם צילום מסך
דיוויד שווימר, שחקן "חברים". 30 בדצמבר 2023. Mike Blake, רויטרס
דיוויד שווימר/רויטרס, Mike Blake

המחאות הפרו-פלסטיניות ברחבי העולם, אך בעיקר באוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית, הופכות את חייהם של סטודנטים לבלתי נסבלים ומלאים בתקיפות מילוליות, ולעיתים אפילו גם פיזיות.

בפוסט שהעלה השחקן דיוויד שווימר, כוכב הסדרה המיתולוגית "חברים", הביע השחקן את תמיכתו בתלמידים היהודים ברחבי המכללות והאוניברסיטאות: "סטודנטים יהודים ברחבי אמריקה חווים את אחת מהתקפות הקשות ביותר של חייהם על זכויותיהם, כבודם ובטיחותם, בימי חיי", הדגיש.

"בעוד שחלק מההפגנות הן הפגנות שלוות, האווירה היא של הטרדה גורפת, הפחדה, הפרדה, דברי שטנה, איומים ומעשי אלימות אמיתיים. אם זו הייתה כל קבוצת מיעוט אחרת התגובה הייתה זעומה והפעולה הייתה מיידית", הצביע על האנטישמיות שכבר אי אפשר להסתיר או להכחיש אחרי תקיפות ומחאות אלימות רבות.

השחקן המשיך וכתב: "ובכל זאת האנטישמיות הזו גוברת, ומתפשטת מחטיבת הביניים לתיכון ועד לקמפוסים של מכללות ברחבי הארץ. אנא הצג את תמיכתך בשכניך היהודים, חבריך ועמיתיך. שתיקה היא שותפות", חתם את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully