וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלין דיון בווידויי על מחלתה: "קשה לי לחיות"

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 19:53

סלין דיון חזרה לעולם הבידור בתחילת השנה עם קאמבק מרגש. עכשיו, לקראת הסרט החדש שלה, היא שיתפה בווידויי אישי. וואלה סלבס לומדת לעוף

סלין דיון מופיעה בהייד פארק, לונדון, 5 ביולי 2019. Dave J Hogan/Getty Images, GettyImages
אישה חזקה. סלין דיון/GettyImages, Dave J Hogan/Getty Images

"השנים האחרונות היו כזה אתגר בשבילי, ככל שהדרך חזרה להופעות ולקריירה שלי ממשיכה, הבנתי כמה התגעגעתי לזה, ללהיות מסוגלת לראות את המעריצים שלי", סיפרה הכוכבת סלין דיון כשבישרה על חזרתה לעולם הבידור.

המעריצים המתרגשים התלהבו גם מחזרתה וגם מהפרויקט החדש עליו הכריזה, הסרט: "I Am: Celine Dion". לקראת יציאתו, ישבה דיון לשיחה צפופה עם "ווג" הצרפתי: "אני עובדת על בהונות הרגליים, הברכיים, השוקיים, האצבעות, השירה, הקול שלי".

"אני צריכה ללמוד לחיות עם המצב הזה עכשיו ולהפסיק לתהות למה זה קרה. בהתחלה שאלתי את עצמי: למה דווקא אני? מה עשיתי? האם זו אשמתי? אך החיים לא נותנים את התשובות. אתה פשוט צריך לחיות אותם.

"כפי שאני רואה זאת, יש לי שתי אפשרויות. או שאני מתאמנת כמו אתלטית ועובדת קשה מאוד, או שאני מוותרת וזה נגמר. אני נשארת בבית, מקשיבה לשירים שלי, עומדת מול המראה ושרה לעצמי. בחרתי לעבוד עם כל הגוף והנשמה שלי, מכף רגל ועד ראש, עם צוות רפואי. אני רוצה להיות הכי טובה שאני יכול להיות. המטרה שלי היא לראות שוב את מגדל אייפל".

סלין דיון. GettyImages
אישה שהיא השראה. סלין דיון/GettyImages

בין כל הקושי, היא זכרה גם להוקיר תודה: "אנשים הסובלים מ-SPS אולי לא ברי מזל מספיק או שאין להם את האמצעים כדי לקבל רופאים וטיפולים טובים. לי יש את האמצעים האלה, וזו מתנה. יתר על כן, יש לי את הכוח הזה בתוכי. אני יודעת ששום דבר לא יעצור אותי".

הזמרת המשיכה וסיפרה שהיא מודעת למצבה הפיזי: "כפי שהדברים נראים עכשיו, אני לא יכולה לעמוד כאן ולהגיד לכם: 'כן, בעוד ארבעה חודשים'. אני לא יודעת. הגוף שלי יגיד לי. מצד שני, אני לא רוצה רק לחכות".

"קשה מבחינה מוסרית לחיות מיום ליום. זה קשה, אני עובדת מאוד מאוד קשה ומחר יהיה אפילו יותר קשה. מחר זה עוד יום. אבל יש דבר אחד שלעולם לא ייעצר, וזה הרצון. זו התשוקה. זה החלום. זו הנחישות", חתמה בנימה אופטימית.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully