וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו מחקה את התמונה המרוטשת - ולא בפעם הראשונה

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 11:47

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו העלתה אתמול תמונה ערוכה בהגזמה ואחרי שהרשת התחילה להתחרפן הוחלט למחוק אותה, אך האם זאת הפעם הראשונה שדבר כזה קרה לפסיכולוגית? וואלה סלבס הארכיון זוכר

שרה נתניהו. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ אינסטגרם, עיבוד תמונה
הורידה כמה מצות/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ אינסטגרם

תאונות פוטושופ הפך כבר לדבר שבשגרה, רק תשאלו את כוכבות הריאליטי הגדולות ביותר, הלוא הן בנות משפחת קרדשיאן. גם אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מצאה את עצמה אמש (שלישי) בסערת פוטושופ, אחרי שהעלתה תמונה ערוכה להחריד לחשבון האינסטגרם שלה.

כזכור, הרשת התחרפנה עם תגובות זועמות כמו: "עומדים ליד תמונות החטופים שמתענים במנהרות על ידי תתי אדם, במלון *הכי יוקרתי* עם חיוך" ו-"נשים נאנסות והיא מתעסקת בפוטושופ", אחרי שהתמונה הפכה לוויראלית וזה אולי מה שגרם לצוות שלה להחליט למחוק את התיעוד שטירגר גולשים רבים.

כל זה גרם לוואלה סלבס לתהות - האם זאת הפעם הראשונה שדבר כזה קורה?

רגע לפני הריטוש הנוכחי, עלתה תמונה נוספת של אשת ראש הממשלה מטיול שקיימו בצפון המדינה, בברכת רם ובגן הלאומי "סוסיתא" שברמת הגולן, רק ארבעה ימים לפני השבת השחורה. אך גולשים חדי עין שמו לב לכך שנתניהו נראית צעירה יותר.

בזמנו, מי שטען לאשר את החשדות היה צלם האופנה שי קדם, מומחה לפוטושופ, שסיפר, לפי דעתו, שעבדו על התמונה בין שעה אחת לשלוש שעות: "תלוי במניפולציות שהיא עברה. מקצוען אמיתי ינסה לגרום לתמונה להיראות ריאליסטית ככל האפשר, ואכן במקרה הזה העבודה מחמיאה ונראית ריאליסטית", אמר בתוכנית "חמש עם רפי רשף".

הציוץ של ראש הממשלה. X, צילום מסך
הציוץ של ראש הממשלה/צילום מסך, X

גם לפני יותר מחצי שנה לא היה מדובר בסערת הפוטושופ הראשונה של הגברת נתניהו, כי בשנת 2015 הצטלמה אשת ראש הממשלה לשער של מגזין "את", בחודש מרץ של אותה השנה וגם בו היא עברה עבודת ריטוש. אך להגנת המעצב הגרפי של העיתון, העבודה מלפני תשע שנים הייתה נראית טוב יותר ממה שקיבלנו אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully