וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה השתנה: איפה ואיך יציינו המפורסמים את ליל הסדר?

עודכן לאחרונה: 22.4.2024 / 11:32

השנה, שלא כמו בשנים קודמות, נקיים את הסדר באווירה אחרת לגמרי. וואלה סלבס בדקה היכן יחגגו המפורסמים את החג השנה - האם בחיק המשפחה או דווקא בחופשה מעבר לים?

הסטורי של עידן עמדי. אינסטגרם, צילום מסך
שאלה טובה. הסטורי של עידן עמדי/צילום מסך, אינסטגרם

השנה הזאת "חגיגות" הפסח קיבלו אור אחר ואפל הרבה יותר בעקבות השבת השחורה, והמושג "בני חורין" הפכה להיות משאלת הלב של כל בני ישראל - פעם נוספת. נכון, אומנם חג וצריך להיות בשמחה, אך עדיין אנחנו נמצאים במלחמה ו-133 חטופים עדיין נמצאים בשבי ואין לדעת מה יקרה בעתיד.

בעקבות המצב, וואלה סלבס ביררה איך ואיפה יציינו הסלבריטאים של הביצה המקומית את חג הפסח.

אופירה אסייג בבר מצווה לבן שלה אריאל. אור גפן,
אופירה אסייג בבר המצווה של בנה/אור גפן
דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אייל גולן ודניאל גרינברג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

מנחת הטלוויזיה אופירה אסייג שיתפה את וואלה סלבס בבחירה שלה לקראת החג המתקרב: "אני לא חוגגת את ליל הסדר השנה. החטופים לא חוגגים ליל הסדר, גם אני לא. אשב לאכול דג לברכה בלבד".

מהצד השני, הזמר אייל גולן בחר להקיף את עצמו במשפחה: "השנה נקיים את ערב ליל הסדר בבית שלי יחד עם כל הילדים האהובים שלי ודניאל שלי. כולי תפילה שנתבשר בבשורות טובות בהקדם, שהחטופים והחטופות יחזרו אלינו במהרה".

שלומי שבת והנכדים. אינסטגרם, צילום מסך
שלומי שבת עם הנכדים והנכדות/צילום מסך, אינסטגרם
רוסלנה רודינה ויאן גולן. אינסטגרם, צילום מסך
רוסלנה רודינה ובנה יאן/צילום מסך, אינסטגרם

גם הזמר שלומי שבת החליט להתמקד באנשים שהוא אוהב: "אחגוג את חג הפסח בחיק משפחתי עם ילדיי ונכדיי, ונתכנן חופשה משפחתית בארץ. השנה קשה להתנתק מהמצב האקטואלי, עבור משפחות רבות ליל הסדר לא יהיה אותו הדבר העצב והשכול מרחפים כעננה מעל כולנו ואני רק מאחל להשבת החטופים במהירה ושנדע רק ימים שקטים ובשורות טובות".

הדוגמנית רוסלנה רודינה לקחה על עצמה לא מעט אחריות לקראת החג: "השנה אני מארחת את המשפחה שלי אז אני עמוק בנקיונות ובבישולים. הלוואי ויכולנו לטוס לחול השנה, אבל החג הזה הוא במתכונת אחרת".

משפחת בוזגלו מאור בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
מירן ומאור בוזגלו עם הילדים/צילום מסך, אינסטגרם
שיר אלמליח דותן שטרן. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
שיר אלמליח ובן הזוג דותן שטרן/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

גורו הפיטנס מירן ובעלה, הדיג'יי מאור בוזגלו, סיפרו לוואלה סלבס על הבחירה לא לטוס לחו"ל: "אנחנו נחגוג השנה אצל ההורים שלי עם משפחה וחברים. בפסח אין מצב שאני טסה לחול. אנחנו שומרים כשרות וזה לא פשוט בחול, יש הזדמנויות אחרות. שיהיה חג שמח לכל עם ישראל ובשורות טובות ושכולם יצאו מעבדות לחירות, השנה זה מתאים יותר מתמיד".

הדוגמנית שיר אלמליח החליטה לחגוג השנה עם בן הזוג, דותן שטרן: "אני חוגגת את פסח השנה עם דותן והמשפחה המדהימה שלו בקרית אונו. הילדים שלי השנה חוגגים עם אבא שלהם".

"מצד אחד אנחנו אמורים לשמוח בחג ומצד שני אי אפשר שלא לחשוב על החטופים שעדיין נמצאים בשבי חמאס, הייתי רוצה שכולם יחגגו בריאים ושלמים עם המשפחות שלהם ויזכו לאכול ארוחת חג משפחתית כמו כולנו והנושא הזה פשוט כל פעם מכה בי מחדש".

פנינה רוזנבלום. ניר פקין,
הוציאה שלאגר לכבוד החג? פנינה רוזנבלום/ניר פקין
איתי לוי ואמא שלו. רשתות חברתיות, צילום מסך
איתי לוי עם אמו/צילום מסך, רשתות חברתיות

אשת העסקים שפרצה גבולות חדשים בקריירה המוזיקלית שלה, פנינה רוזנבלום סיפרה על התחושות המעורבות: אחגוג אצל אחותו של בעלי. השנה החג זה לא כמו אף חג בשבילי, עד שהחטופים יחזרו הביתה והמפונים יחזרו לבתיהם, חג הפסח הזה הוא לא חג".

הזמר איתי לוי, שאהבתו לאמו מעוררת הערצה כל פעם מחדש, שיתף: "השנה לשם שינוי אמא שלי ואני נערוך את הסדר אצל חברים, אחרי שבשנים קודמות אירחתי אצלי את ארוחת החג. גם אנחנו כמו משפחות רבות נערוך את הסדר לצד תפילה לשובם של כלל החטופים במהרה ושיזכו לחגוג יציאה מעבדות לחרות יחד עם כל עם ישראל שמחכה לשובם המהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully