וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל בשיתוף קורע לב: "הלילה הזה - כמו באושוויץ"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 15:05

חג הפסח, או בשמו הנוסף "חג החירות", קיבל השנה משמעות כואבת מאוד בעקבות השבת השחורה. מי שלא יכל להכיל את התחושות הוא הזמר עידן רייכל

עידן רייכל מופיע בפני תושבי עוטף עזה בקלאב הוטל אילת/יח"צ
עידן רייכל. צילום מסך אינסטגרם, צילום מסך
עידן רייכל/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם

השנה חג הפסח מגיע עם המון רגשות מעורבים, אך בעיקר המון כאב ומחנק בגרון, רק מהמחשבה שעברה כבר חצי שנה מהיום בו החטופים נלקחו בכוח לעזה מהבתים והמיטות שלהם. אז אי אפשר להאשים אף אחד ש"חג החירות", מרגיש הכי כלוא שיש.

הזמר עידן רייכל התקשה גם כן עם קשת הרגשות המטלטלת: "גם באושוויץ ניסו לציין את פסח. חג החירות", פתח את הפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו והמשיך: "לא חגיגה גדולה, אבל תקווה. להיות עם חופשי בארצו. לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

השנה, עשרות אלפי ישראלים פליטים בארצם. אין חיים במטולה. אין חיים בניר עוז. ורבים כל כך בשבי חמאס. בסדר פסח הזה - אין שמחה גדולה. והלילה הזה נשתנה מאד מלילות רבים בעבר. כמו באשוויץ, או מיידנק, כמו אחרי הפוגרומים, או הפרעות - סדר פסח צנוע, ובסיסי. כתקווה לחגי חירות אמיתיים בעתיד".

בשבת בבוקר שמחת תורה, ילד לא היה מוגן במיטתו, וחיילת תצפיתנית הופקרה ונחטפה. הם לא היו בני חורין, חופשיים, בארצם. בסדר פסח הזה, נספר עליהם, ועל יציאת מצרים. לשנה הבאה במטולה. לשנה הבאה בניר עוז. פסח משמעותי לכולם", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully