וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממש לרחם עלייך": מאיה ורטהיימר חוטפת מהעוקבים

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 12:18

המשפיענית מאיה ורטהיימר הצליחה לעצבן את העוקבים אחרי ששיתפה: "לא מצאנו טיסות במחיר שפוי". וואלה סלבס קופת חיסכון

הסטורי של מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
אולי חופשה בטבריה?/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
זה ביזנס?/צילום מסך, אינסטגרם

נכון לשנת 2022, הונם של משפחת ורטהיימר נאמד ב-6.2 מיליארד דולר. למרות שמדובר בסכומי כסף שמביאים איתם איכות חיים שאנשים רבים מתקשים אפילו לתפוס, זה לא מה שמנע מהמשפיענית מאיה ורטהיימר להיות פרזנטורית של יד 2 בשנים האחרונות.

למרות שעל הבחירה בה לייצג אתר שמשתמשים בו אנשים עם הרבה פחות כסף בעובר ושב הציבור כבר התגבר, הפעם היא הצליחה לעצבן את חלק מהגולשים בזכות סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "היינו בגדול אמורים לנסוע לתאילנד עם המשפחה ובגלל הזיקה הרופא הוריד אותנו מהרעיון... ונתקענו ללא כרטיסים בעלות נורמלית לשום מקום".

"אמרנו כבר מזמן לסוכנת הנסיעות "במידה ויש ביטולים, משהו... תעדכני!"", מחירי הטיסות הגבוהים אכן הצליחו להכאיב לישראלים רבים בכיס, או אפילו לגרום לחלק לוותר על היציאה מהארץ לכבוד החופש, אך הגולשים התרעמו על התלונה של ורטהיימר.

הציוץ על מאיה ורטהיימר. טוויטר, צילום מסך
התגובות עוקצניות/צילום מסך, טוויטר

"אוי אוי אוי, ממש לרחם עלייך", כתבה גולשת בחשבון ה-X שלה. אחרת הוסיפה: " היא העלתה סטורי מביזנס אני בוכה כרטיסים בעלות נורמלית".

תגובות נוספות כמו: "ההון המוערך של המשפחה שלה עומד על מיליארדים. האנשים ברמה הזאת טסים כמעט באופן קבוע במטוסים פרטיים או במחלקות הראשונות היקרות ביותר", "בקיצור היא מחפשת חברת נסיעות שתסגור להם דיל", "כי היא צריכה למכור לעוקבות שלה את השקר שהיא כמוהן", ו-"איפה יש לינק לתרומות?", כיכבו גם כן.

מהצד השני, היו גם מי שיצאו להגנתה: "אדם עם הרבה כסף זה אדם שמשמש בכסף בחוכמה ולא מוציא מלא על דבר שיכול להיות הרבה יותר זול או שהמחיר שלו מופרח", "זה שהיא מיליונרית זו סיבה לשלם מחיר לא הגיוני על הכרטיס רק כי אפשר. יש לה הערכה לכסף שהושג בעבודה קשה במשפחה שלה", כתבו הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully