וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל שמאי קיבל גידופים הומופוביים והגיב על זה נחרצות

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 20:38

החזאי לשעבר של רשת 13 טל שמאי, התארס לבן זוגו שחר כהן. אבל לתגובות שקיבל - הוא לא ציפה. וואלה סלבס גאה

טל שמאי ושחר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב מתוקים/צילום מסך, אינסטגרם

אם גם אתם מחכים לסוף החדשות רק כדי לדעת מה תלבשו מחר בבוקר, אם ארוך או קצר אז בטח השם טל שמאי לא זר לכם. שמאי, שהיה החזאי הראשי ברשת 13 ובכאן 11, התארס לבן זוגו שחר כהן לפני שבוע בתאילנד, שם נפשו השניים. החופשה המאושרת הגיעה לאחר שהחזאי לשעבר עזב את עבודתו ברשת 13 לאחר 12 שנים.

אחרי שליפת הטבעת כמובן גם הגיעה התמונה המסורתית ואיתה גם התגובות שלדבריו של שמאי, תשעים אחוז מהן היו קשות.

"לפני כמה ימים בן הזוג שלי שחר ואני התארסנו", פתח את הסרטון שהעלה בתגובה לחשבון האינסטגרם שלו, "חשבתם שזה כבר לא ביג דיל, שזה כבר לא מרגש כל כך, שכבר לא צריך מצעדי גאווה, שזה כבר ממש בסדר, שאנשים כבר לא מתרגשים מזה".

"בדרך כלל אני לא עושה את זה, אבל נכנסתי לאחת הכתבות לראות את התגובות, מעל 200 תגובות, אני חושב ש-99 אחוז מהן, הן מה שאתם רואים כרגע", שיתף שמאי ותוך כדי הראה שקופיות של טוקבקים קשים שהגיבו לידיעה.

"סדום ועמוקה, כל מה שקרה בישראל קרה בגללכם, ההורים שלכם מסכנים", "פשע נגד האנושות ו"הילדים שלכם מסכנים", היו רק חלק מהן.

"אני איכשהו פיתחתי חסינות לזה עם השנים", אמר שמאי בתגובה לאימרות הקשות והמשיך: "אבל אני רוצה להגיד לאלו שכתבו את התגובות האלה, אולי הילדים שלכם יחוו דברים נוראיים בגללכם, בגלל התגובות שאתם רושמים ואולי הם יקראו אותם ואולי הם גם כאלה. תחשבו פעמיים לפני שאתם כותבים דברים נוראיים כאלה, אני אומנם כבר לא נפגע, אבל הרבה אחרים כן", חתם.

  • עוד באותו נושא:
  • טל שמאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully