וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקסימום: לאה שנירר חוגגת יומולדת 66 ומשיקה ספר ראשון

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 8:47

מלכת הפילאטיס וה"פאן לי" חגגה אתמול את יום הולדתה בהפקה מושקעת ובקונספט מרגש. כמובן שכל החברות הגיעו להרים והן רק לא ידעו איזו הפתעה מחכה להן שם. וואלה סלבס תולעת ספרים

לאה שנירר. יח"צ,
כלת האירוע/יח"צ

לאה שנירר חגגה ביום שלישי 66 אביבים וכהרגלה, הרימה בביתה שבהרצליה פיתוח אירוע מרגש ומושקע במיוחד עם קוד לבוש לבן. את האיוונט הפיקה הבסטית, מפיקת הארועים הידועה, ליאת מוליוב, שלא עצמה עין כמה לילות כדי להעמיד אירוע מושלם.

ניקי גולדשטיין, השרה לשעבר איילת שקד, פולה בליק, פנינה רוזנבלום, מיכל פעילן, אשלי וקסמן בקשי ואמירה בוזגלו היו רק חלק מאלו שהגיעו למסיבה וממש הופתעו. לא, לא רק בגלל איך ששנירר נראת בגיל 66 (וואו), אלא בגלל שהיא חשפה את הסטטוס החדש שלה: סופרת.

שנירר, שבחגיגות ה-65 שלה בשנה שעברה עלתה לכל כותרת אפשרית בשל השמלה החשופה שלה (זוכרים אותה מפזזת על ספינת הלידו שבכנרת?), החליטה שגיל 66 הוא הגיל המתאים להוציא ספר ראשון, אותו השיקה אתמול במהלך החגיגה הגדולה והמרגשת.

לאה שנירר פנינה רוזנבלום. יח"צ,
יודעים איפה היא הייתה ב-17/04/יח"צ
לאה שנירר איילת שקד. יח"צ,
לאה תצטרף לרשימה?/יח"צ
לאה שנירר ליאת מוליוב. יח"צ,
עם ליאת מפיקת העל/יח"צ
לאה שנירר ובעלה צחי. יח"צ,
עם בחיר ליבה, צחי/יח"צ
לאה שנירר ואמא שלה. יח"צ,
עם אמה, מתוקות!/יח"צ

אם תהיתם מה שם הספר? אל תתהו יותר מדיי. מי שמכיר את הכוכבת יודע שהמילה שהכי שגורה בפיה היא "במקסימום" וזהו גם שם הספר. גם בית הדפוס נבחר בקפידה על ידי שנירר שהחליטה להדפיס בדפוס בארי, הממוקם בקיבוץ בארי.

שם, במתקפת הפתע על ישראל בשביעי באוקטובר, נרצחו לפחות 89 מתושבי הקיבוץ. שנירר פעילה מאז במטה החטופים ואף דואגת כמעט בכל יום שישי, להתייצב בכיכר החטופים בסמוך למוזיאון תל אביב.

שנירר, מהיום סופרת?

"כן ואני ממש מתרגשת. אומנם השקתי את הספר שלי, אבל מי שכתבה אותו היא אורית מרלין. אניסיפרתי סיפור והיא כתבה אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • לאה שנירר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully